Андроидқа қажетті бағдарламалар

Андроидқа қажетті бағдарламалар
жеке
блог

Соңғы статистика бойынша Андроид операциялық жүйесін қолданатындар саны ios-қа қарағанда жоғары.Бұл дегеніміз андройдқа арналған бағдарламалардың да көптеп шығарылатынын білдіреді,бірақ қолданушлыр телефонына ең қажетті бағдарламар қайсы екенін біле бермеді,соларды тізіп шығайық.


1.Clean Master және CM Security антивирустық бағдарламалары.Бұл екеуінің рейтингісі өте жоғары және ыңғайлы,екеуін жасаған да бір компания.Бұлардың екеуін де орнатып алыңыз себебі әр қайссында бір функцияға басымдылық бірілген.

2.UC Browser-андроидқа арналған ең мықты брузер болып есептеледі, жылдамдық жағынан да жүктелім саны бойынша да.Бұл браузер өте жылдам,сайттағы жағымсыз жарнамаларды жасырып тастайды және интерфейісі ыңғайлы етіп жасалған.

3.Multiling клавиатурасы - телефонға арналған көптілді клавиатура.Бағдарламада көптеген тіл енгізілген(қазақ тілі де бар).

4.Tengrinews қосымшасы-бұл жерден елдегі соңғы жаңалықтарды оқи аласыз.

5.Почта mail.ru - электронды почтадағы барлық хаттарды бақлып отыруға болады,сонымен қатар егер сіз gmail ды немесе басқасын қолданатын болсаңыз оны да осы қосымшаға енгізе аласыз.

Бұл негізгі керек мобилді қосымшалар.
Зерттеу деректеріне сүйенетін болсақ адамдардың телефонында 40-тан аса бағдарлама болады екен,бірақ соладың тек 10 шақтсын ғана белседі түрде қолданады.Ал сіз қандай бағдарламарды қолданасыз?

Басқа да мақалалар менің сайтымда.