E-mail маркетинг

E-mail маркетинг
жеке
блог

Қазіргі кезде маркетинг деген сөзді жиі естиміз бірақ e-mail маркетинг туралы біреіу білсе біреу білмес.Осы туралы әңгіме қозғайық.


E-mail маркетинг-белгілі бір қызмет түрін немесе тауар туралы сіздің электронды почтаңызға келетін хабарламалар.Ондай хабарламада көбіне сатылатын тауарлар мен жеңілдіктер туралы жазылады,әрине тек тауар түрлері емес егер жаңалықтар сайтына өзіңіздің e-mail-ды қалдырған болсаңыз жаңа жазбалар туралы ескерту де болуы мүмкін. E-mail маркетинг бизнесті дамытып сатылым көрсеткішін жақсартады,сондықтан e-mail маркетингті бизнесте қолдану өте тиімді.
Сіз интернет дүкендерден және басқа сайттардан e-mail адрес жазуға арналған шағын бөлікті көрген боларсыз,бұл жерге қолданушы өз e-mail адресін қалдырады,сосын оған сол сайттағы жаңалықтар тауарлар туралы хабарлама келіп тұрады.Бұл e-mail маркетинг.


Бұл қалай жұмыс істейді?
Қолданушы сіздің сайтыңызға кіріп өз e-mail адресін қалдырады.
Сіз солардың барлығына бірден тауралар мен көрсететін қызметтеріңіз туралы хабарламаны жібере аласыз.Өте тиімді.


                                                                    Жағдайат
Ербол кәсіпкер,оның киім сататын интернет дүкені бар,бірақ оның табысы өзіне ұнамайды себебі сатылым көрсеткіші төмен.Басқа жерге жарнама жасайын десе қымбат.Бірде ол интернетті ақтарып отырып email-маркетинг деген сөзді көзі шалып қалады,сосын сол туралы ізденіп мәлімет жинап бұның өте пайдалы екенін түсінеді.
Ол бірден интернет дүкеніне e-mail адрес жазуға бөлкті орналастырады.Бір ай ішінде 2000-дай адам жызылыпты,сосын ол барлығына өзінің интернет дүкеніндегі жеңілдіктер мен тауарлар тралы хабарламаны жазылушыларға жібереді нәтиже өте керем,Ерболдың интернет дүкеніндегі тауарлырға тапсырс берішілер саны артып Ербол табысты кәсіпкер атанады.Бұл e-mail маркетингтің тиімді екенін көрсетеді.

Тағы да басқа мақалалар менің сайтымда.