Арман.Мақсат.Сенім.

Арман.Мақсат.Сенім.
жеке
блог

Арман-әр адамның өмір жолының қалыптасуына көмектесетін ерекше күш.Арман тек құр қиялдан тұрмауы тиіс.Себебі,еш нәрсе жасамай-ақ,жүзің нұрланып,қиялмен талай жерге бара аласың.Ал,оған деген талпыныс болмаса бәрі бекершілік.Жас кезіңде жалқаулыққа бой алдырмай,жүрегіңнің қалауын орында.Жастық шақ қайта оралып келмесі анық.Бойыңа күш-жігеріңді,ар-намысыңды жина.Өзге адамдардың жеңісіне қызғанып емес,қызығып қара!Арманыңды орындап,үлкен жетістікке жететініңе сене біл.

"Менікі жай арман,орындалмайтын арман"- деп еңсеңді түсірме,бұл дүниеде мүмкін емес нәрсе жоқ.Ең бастысы-алға қарай талпыныс,жеңіске деген-құлшыныс бойыңда жанып тұруы тиіс.Арманыңа бастайтын алғашқы қадамның бірі-үлкен мақсат,ертеңгі күнге жоспар."Армансыз адам-қанатсыз құспен тең"-демекші қанатсыз құс ұша алмайтыны белгілі.Арманда,арманың ешқашан алдамайтынына сене біл.

Мақсат-өшпес арманның орындалуына көмектесер басты қадам.Мақсатыңа жету үшін-әр қиындықты күліп қарсы ал.Бір болмашы сынға бола бәрінен бас тартып,кейін өкінетін шешім шығарма.Тек  "бәрін жеңем" деген оймен шайтан ойдан арыл."Мақсатыма жетемін"-деген ұранды сөзді жадыңыздан өшірмеңіз.

Сенім-адамға керек ең ұлы күш.Сенім арқылы арманыңа мақсат қойып оңай жете аласың.Осы күш бойыңнан жоғалмаса,ең бақытты адам-"сіз" болғаныңыз.Себебі,осы өміріңізге ризасыз,бәріне шынайылық пен үлкен сеніммен қарайсыз.Сенім арқылы жолыңызда тұрған кедергілер тез шешімін табады.Ал,егер сенімсіздік бойыңызды жаман ауру іспетті жаулап алса,олда өзіңізге байланысты.Әр адам ең алдымен өзін жақсы көрсе айналасындағы адамдарға да жақсы көзқарас пен сеніммен қарайды.

                                                                                                                                                                                       

Армандай білейік,мақсатымызға жету үшін шыдай білейік,ең бастысы,сенімнен айрылмайық.