ҚАЗАҚЫ БРЕНД ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚАЖЕТ

ҚАЗАҚЫ БРЕНД ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚАЖЕТ
жеке
блог

Қашанғы біреудің қоқыр - соқырына қызыға береміз. Әлемдік нарыққа алып шығатын қазақы бренд қалыптастыру керек. Осы оймен өзіммен өзім күбірлеп төмендегі блогты жаза бастадым... .

Неден бастасам екен. Әлемде қазір ең танымал технология үлгілерінің бірі транформелер ия. Ия, солай. Әліде көптеген дамуды күттірседе келешекте ең қажет болары осы темір - көлік адам шығар. Оны былай жасасақ, қалай болар екен.

Мә, керемет... .

Тағыда не жасауға болады. Балаларды тағы не қызықтырады? Тәттілер шығар. Онда ең танымал шокаладтарымызды әлемдік базарға алып шығайық, міне мынадай көріністе.

Тәттілер демекші бізде керемет тортта дайындауға болады. Әлем тулары арасындағы ең тамаша дизайнға еге қазақ туы бейнесіндегі тортқа қалай қарайсыз.

Негізі ұл балаларға тәттіге қарағанда көліктермен ұшақтар қаттырақ ұнайды. Олай болса осындай ойыншықтарда құрастыру керек. Бұл тіптен керемет болар еді... .

Мә, ұмытып барады екенмін, балалардың ең жақсы көретіні бүгінде ұялы телефон ғой. Ия, ия... Онда төмендегі дизайнда жасалған ұялы телефондарды шет елге тездетіп сатуға шығару керек... .

Балалар үшін ең қажетті дүниенің тағы бірі киімдер. Әдетте жаз күндері балаларға ең қажеті күн нұрынан қорғаушы бас киімдер, оларда біздің елімізде бар... .

Мереке болса бөлмені безеуге шар іздеп кетеміз. Егер бөлмемізді осындай шарлармен безендірсек қалай болар екен, ә... .

Әрбір кісінің өзі шәй ішетін ыдысы болады. Өзінің серігіндей, жанына ыстық. Кружкалар дүниенің төрт бұрышындағы адамдардың асүйінен табылып жатса, қандай керемет... .

Біраз қиялға ерік беріппін, осыда әзірге жетер. Басқа армандар туралы кейінірек жазармын. Ұмытып барады екенмін, осындай көріністегі гүлдер өсірсекше?

Әзірге арман бола тұрсын, ал мына гүл осы блогты оқыған әр бір оқырманыма арналады... .

 

Суреттер көптеген авторлардың жеке блогтарынан, парақшаларынан алынды.