Time-менеджмент

Time-менеджмент
жеке
блог

Time-менеджмент
Time-менеджмент ол уақытты жоспарлау.Қазіргі қарбалас заманында уақытты тиімді пайдалану өте маңызды.Сондықтан әркім өзінің өткізетін күнін жоспарлап алуы тиіс.Бұл не үшін маңызды? Маңызы мынада,егер сізде күндік жоспар болатын болса онда сіз көп ісіңізді бітіре аласыз.Мысалы:сізде жоспар жоқ болатын болса онда қай кезде не істейтініңізді білмейсіз
және кез-келген бір жұмыспен айналысып кетуіңіз мүмкін сосын ол жұмысты бітірген соң тағы да не істейтініңізді білмей ойланып қаласыз бұл кезде көп уақыт жоғалтып жұмыстың барлығын істеп үлгере алмайсыз.Бұл әрекет күннен-күнге жалғаса береді.Бұндай жағдайдан құтылу үшін уақытты жоспарлай білу керек.Бүгінгі күнде барлық адам жаспармен жүреді дей алмаймыз.Осындай адамдардың қатарынан болмас үшін уақытты жоспарлай білу керек.Уақытты әрқашан жоспарлап жүру жұмыс өнімділігін арттырады.
Уақытты үнемді пайдаланып жоспар құрудың бірнеше тәсілі бар.Біріншісі және ең тиімдісі ол қай уақытта не істейтініңізді алдын ала жазып қою.Мысалы:11:00/13:00-ге дейін кітап оқимын деген сияқты ол жерге қандай кітап оқитыныңызға дейін жазып қоюыңызға дейін болады.Екіншісі ол тек не істейтініңізді ғана жазып қою уақытын жазбайсыз.Бұл бір жағынан қарайтын болсақ дүкенге барған кездегі азық-түлік тізмі сияқты болып көрінеді.Менің ұсынарым бірінші тәсіл.
Уақытты тиімді пайдалану үшін ең жоқ дегенде ертең істейтін үш ісіңізді ойластырып қойыңыз.
Бұл міндетті түрде уақытыңызды үнемдейді.Time-менеджмент деп отырғанымыз міне осы.