Сайт жасау видео курсы

Сайт жасау видео курсы
жеке
блог

Мен өткен блокта web-бағдарламалау туралы айтқан болатынмын.Ал бүгін мен сол бағдарламалауды үйрететін видео сабақтарды қайдан алуға болатынын айтамын.
Ғаламтордан іздейтін болсақ ондай видеолар өте көп кездеседі.Бірақ олар сапалы бола бермейді және түсініксіз келеді.Сондықтан сапалы және түсінікті видеоларды табу қиынға соғады.Мен өзім қараған және сапалы видеоларды көрсетіп берейін.Тағы бір мәселе web-бағдарламалау туралы қазақша виделар сирек кездеседі,табылғанның өзінде сапасы төмен болады.

1.HTML - ді үйрететін видео курсты сіз мына сілтемеден жүктеп ала аласыз.Cілтемеге кіргеннен кейін өзіңіздің электронды почтаңыз бен атыңызды енгізесіз,сосын почтаңызға келген сілтемені басасыз ашылған беттен жүктеп алыңыз.Курс орыс тілінде.

2.CSS - ті үйрететін видео курсты мына сілтемеден жүктеп ала аласыз.Cілтемеге кіргеннен кейін өзіңіздің электронды почтаңыз бен атыңызды енгізесіз,сосын почтаңызға келген сілтемені басасыз ашылған беттен жүктеп алыңыз.Курс орыс тілінде.

3.JavaScript - бұл сценарилік бағдарламалау тілі.Бұл тілді үйрену үшін HTML,CSS-ті білуіңіз.Бұл курсты жасаған автор оны ақылы түрде ұсынып отыр,егер үйренгіңіз келсе мына жерден алыңыз.

Егер осы үшеуін меңгерсеңіз сіз дайын версталшик мамандығын алып жақсы жұмысқа орналасуға болады.
Мен видео курстардың үшеуін де көріп шықтым сапасы да түсіндіруі де өте жақсы және видео да ешқандай артық дыбыс жоқ.Барлық курстардың авторы бір.Сізге көруді ұсынамын.