Тәтті жеп арықтауға бола ма? жалғасы...

Салем достар! Менің алдыңғы бөліскен блогымнан кейін, көптеген адам қоңырау шалып, жалғасын  тезірек жазуымды өтінгендер немесе менімен кездескісі келетіндер саны көбейді. Шынымды айтсам бұл болгты жазсам ба екен немесе бұл бос әурешілік пе, кім оқиды дейсің, деген секілді көптеген маза бермеген ойлардан кейін, бөлісуді жөн көрдім.

Ең жиі қойылған сұрақтар: студентсіз бе?, кай қалада тұрасыз? тағысын тағы. Ең алдымен өзім туралы айта кетейін: менің жасым 22-де, йә, мен студентпін, екінші мамандықта оқып жатырмын, Алматы қаласының тұрғынымын, бірақ Маңғыстау облысында дүниеге келіп, сол жерде балалық шағым мен мектептегі кездерім өтті. Алматыға студент болып, арман қуып келдім. Толығырақ келесі мақаламда айтатын боламын.

Қалай арықтағаным жөнінде айтатын болсам, менің Университет қабырғасында оқып жүрген кезімде, бір таныс қыздың инстаграмм парақшасынан, арықтау туралы посттарды оқи бастадым, сосын кездесіп, толығырақ сұрадым. Бір айдың көлемінде, өзіме керек нәтижеге жеттім. Назар аударыңыздар! Тәттіден бас тарта алмаймын, спортпен айналысатын уақытым жоқ және басқа да себептермен арықтағысы келетіндерге, сендердің жолдарың болды,  іштей армандаған нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік бар. Үміт үзбеңіздер және арықтаңыздар! Жалғасын келесі блогта оқисыздар.

Келесі айдарды кай тақырыпта жазсам екен? Кімде қандай ой бар? Мүмкін, ҰБТ-дан қалай жоғары бал жинауға болады немесе күзгі балға дайындық. Сізге қай тақырып ұнады? Өз ойларыңызды менің почтама немесе инстаграмм парақшасына қалдыра аласыздар. 

Менің почтам: moldir.kalmurat@mail.ru

Instagram: missmakintoshh

Жалғасы бар...



Бөлісу: