Қыздарды есінен тандыратын жаңа бес әдет!

Қыздарды есінен тандыратын жаңа бес әдет!
жеке
блог
Кәмпиттер түк қалдырмай бітеді. Гүлдер бәр аптадан кейін солып кетеді. Тек әдеттер ғана еркектің тартымдылығының тұрақтылығына кепілдік бола алады. Дұрыс әдеттерді таңда.
 
Қызыл түсті киімді ки
"
 
Бұқа мен қызыл түс - стереотип ғана. Конкордия универститетінің Джим Фаустың психология докторы айтуы бойынша: Кез келген түстің қасында ерекшеленетін түстердің бірі - қызыл түс. Кез келген жағдайда ерекше болғын келсе, қызыл түсті киімді ки.
 
Түнерген адам бол. 
 2
Қабағыңды түй, қолдарыңды кеудеге қойып, тыныш отыр - осындай түрде көп қыздар сені суреттейді. Британдық Колумбия Университінің зерттеушілері былай дейді: Қөңілді жігіттерге қарағанда. қыздар момын ерлерді ұнатады. Соңғыларды олар күшті және асқақ мәнізді деп есептеп, ал көңілді жігіттерге билеп-төстеушілік және өктемшілік жетіспейді деп қорытындайды.
 
Тестостеронды жаттықтандыр.
3
 
Ғалымдар адамның иммунитетімен мен тестостеронның байланысын зерттеген. Іздену тәжерибесінің нәтижесінде, осы гормонның жоғары мөлшердегі жігіттер вирустармен еш қиындықсыз төзе білген және қыздардың бейнелеуі және сипаттауы бойынша осындай жігіттер өте тартымды дейді.
 
Ти.
 ң
Сені түрткен кезде ол ақырет зомби күні емес, адамдар әншейін басқасын тиіп кетуі өз-өзін тартымды деп санайды. Адамды әдейі тиіп жүргенің, оның бауырына тарту дегенің білдіреді. Бір-бірін құшақтау кезеңінде болмасаңдар да, қолмен сәлемдесіп алмастырғанын жөн. Маңыздысы, бұл кеңес тек таныс адамдарға қатысты және фроттеризм мен жөнсіз қолдарыңды жайғанымен байланысты емес. Фроттеризм дегеніміз - бір-бірін жыныс мүшелерімен түрту мақсатында пайда болатын жыныс ауру. 
 
Білімқұмар бол. 
 5
,
Ұзақ заман момын сақтай ала алмайтын кезде қолданылатын кеңес. Фаус мырза: Қыздың не айтқанын тыңдап, сұрақтар сұрап, әңгіменің егжей-тегжейіне қызығып - қыздарға назарда болу қатты ұнайды, - деп жауап береді. Қыздың саған қызық екенін көрсет, сол кезде еш нәрсеге қарамастан ол сен туралы қызығып ұнатады.