Беу, Сағыныш...

Беу, Сағыныш...
жеке
блог

Mine, tagyda Tun...Tirwiliktin Unsiz Notasy.... bastalypta ketti.... Tereze aldynda otken kelmes kunderge koz jugirtip men otyrmyn. Omir meni erte eseitip, 15-jasymda Jartylai Jetimdiktin Awy Damin tatkyzdy. Omirdin Awysy men Tuwysyn, Suygy men Yzgaryn bala jurek erte sezindi. AKE MAXABBATTYN sezinbegenime 11 jyldyn juzi bolady eken. Omir bir kuddy poiez tarizdi. Zyr-zyr juitkigen. Aty wuly, Yzgsry katal Sum Ajal AKEmdi myna omirden erte alyp ketti. Menin mektep bitirgenimdi, ulken ulynyn uilenip otbasyly bolganyn kore alnai ne bary 54 jasynda Koz jumdy. Kapyda ketken Asar Tau Jan Akem omirmen erte kowtasty. AKEsi bar jandarga jatty kyzygam. Iwtei kyzganada karaitynymdy jasyrmaimyn. Keibir tanystarym Akelerinin uryskandaryn bolmasa Akelerinin katty minezderin aityp renjip jatady kuddy bir solarga bireu kelip Jaksy Akelerin bere salatyndai...

Omir kyska.... endewe Kamwynyn sabyndai kyska gana Gumyrda barymyzdy bagalai bileiik. Oitkeni wynaiy bul omirde ewkimde ewkawanda AKE men ANAnyn irynyn almastyra almaidy.....

Men Akemdi katty sagyndym. Ogan degen sagynywym kunnen kunge ulgaiyp barat. Askar tau AKEme degen sagynywty sozben aityp jetkizu mumkin emes. Ake men sizdi katty sagyndyyyyyym. Bul kunide erke osken kuniniz boijetti. Bul erke kyzynyzdyn jagdaiy aitarlyktai maz emes.... Oitkeni 11 jyldan beri sizge degen sagynywty Jurek tubinde saktap, Akeleri bar jandarga kyzyga karap osude.....

Ia wukir,ewkimnen kem emespin oitkeni ANAm, ozinnen taragan 3 bauyrym bar. Birak AKE, sizdin orynynyz bolek. Torimiz kanyrap kaldy AKEeeeeee.

Jatkan jeriniz-Jumak, Jakkanynyz-Wyrak, Mingeniniz-Pyrak bolsyn Jan Akewiiiiim!

Sagynamyn Jan Ake, Sagynamyn,

Sagynyw Sal wekpinin Jamylamyn.

Kabirinnin basyna baryp keide,

Kokten Tokken Noserdei agylamyn.

Sagynamyn Jan Ake, Sagynamyn......

Sizge degen Sagynywpen: Erkeniz Altyn Joldybai