Қолтаңба-тілек, ықылас-ниет! (байқау)

Қолтаңба-тілек, ықылас-ниет! (байқау)
жеке
блог

Салем, Массагеттік оқырмандар! Бір аптада өте шығып, жоспарлап қойған мақсаттарыма қол жеткізудемін! Орындаған мақсатым "Қолтаңба-тілек, ықылас-ниет" деп аталады. Бұл жоспарымды орындамас бұрын қолтаңба, тілек жайлы ақпараттарды интернет желісінен іздеп қарадым. Қолтаңба, афтограф (өзім, жазамын) деген мағыналар береді екен. Тілек. Тілек-ықылас ниет. Ниет-қажеттілікті қанағаттандыру үшін әрекеттенуге және оған іштей ұмтылу. Менде осы қағиданы ұстана отырып, қолтаңба, тілек жинауды хоббиіме айналдырсам деген ойда бар. Олай болса алғашқы қолтаңба, тілектерімді көре отырыңыздар, бұл тек бастамасы алдағы уақытта оқырмандар сіздермен бөлісе отырамын.

Маған айтыскер ақын СЕРІКЗАТ ДҮЙСЕНҒАЗЫ.

 

 Ақын, "Ең үздік жас ақын-2014" байқауының жүлдегері АЙЖАН ТАБАРАК.

"Ұнайды маған" әнімен көрермен көзайымына айналған МАРХАБА СӘБИ.

Филология саласына жаңа серпінмен келетін, Мassaget.kz парталының тілшісі ЖОЛДАС ӨРІСБАЙ.

"ҚАЗАҚСТАН-ТАРАЗ" телеарнасының тележүргізушісі ШЕРХАН АБДЕЛИЕВ.

"ҚАЗАҚСТАН" телеарнасының Жамбыл облыстық меншікті тілшісі СӘБИТ ӘЛДЕБАЙ.

Республикалық "ҚАЗАҚ" газетінің бас редакторы ЖАСҰЛАН МӘУЛЕНҰЛЫ.

Республикалық "ҚАЗАҚ" газетінің бас редакторының орынбасары ГҮЛМАРЖАН ТОРҒАУЫТҚЫЗЫ.

"ҚАЗАҚСТАН-ТАРАЗ" телеарнасының тележүргізушісі МЕРУЕТ АЙМАНОВА сынды жандар ізгі тілектерімен, қолтаңбаларын берді!

Оқырман, егер сіздің маған деген ықыласыңыз, ниетіңіз, тілегіңіз болса пікірге қалдырсаңыз!