Бизнес бастау керек

АДАМНЫҢ ӨМІРІ ӘП СӘТТЕ ӨЗГЕРЕДІ ДЕСЕ СЕНБЕЙМІЗ. ШЫНЫНДА АДАМНЫҢ ӨМІРІ ЕМЕС, ОНЫҢ ОЙЫ ӘП СӘТТЕ ӨЗГЕРІП КЕТЕ АЛАДЫ. АЛ ӨЗГЕРГЕН ОЙ, ІЩТЕГІ ҚОРҚЫНЫШТЫ ЖЕҢГЕН ОЙ, АДАМНЫҢ БҮКІЛ ӨМІРІН ӨЗГЕРЕДІ. 2015 жылдың жарты жылдығы бойынша статистика не дейді? Қазақстанда 17,000.000 халық бар. Есеп боынша соның 2 млн-ы бизнесмен. Яғни "ИП" (жеке кәсіпкер) Биыл, жарты жылдың ішінде 356,001 Заңды тұлға тіркелген. Яғни "ИП" ашып бизнеске алғашқы қадам жасағандар. Толық статистика: Барлығы: 356,001 "ИП" "ЖШС" тіркелген Жұмыс істейтіндер: 215,835 Әлі жұмыс істемейтіндер: 24,472 Шағын бизнес: 346,967 Орта бизнес: 6,496 Ірі бизнес: 98 Енді Сіз өзіңізге мына үш сұрақты қойыңыз: 1) Сіздің айлық табысыңыз қанша? 2) Ата-анаңызға бағалы сыйлық жасау үшін қанша ақша мен, уақыт кетеді? 3) Неге бизнес бастамай жүрсіз? Әрине, алғашқы екі сұрақ орынды шығар, бірақ соңғы сұрақ қисынсыздау дейсіз бе? Олай десеңіз, лсы сұраққа жауап тапқанша өңізге қоя беріңіз!

Таппасаңыз, төмендегі жазбаны оқып шығыңыз. .............................................................................................. • кәсіпкерлік кеңес • бизнес мотивация • бизнесмендермен танысу • идеяны ақшаға айналдыру ТӘУЕЛСІЗДІККЕ ТӘУЕКЕЛ ЕТУ! • Бизнес бастау. Кәсіп ашу. • Жеке кәсіпкерлік. ИП деген не? • ЖШС деген не? Қалай жұмыс істейді. • Бизнес жаңалықтар • Екінші деңгейлі банктер • Бизнес план бар, бірақ қаражат жоқ? • Қаржыландыру қорлары • Мақалалар • 2015 бизнес-статистика • Миллиардерлер • Қазақстандағы ең бай 50-лік. • Кәсіпкерлік формалары • Бизнес афоризмдер • Сұрақ-жауап Қазақша, түсінікті әрі ыңғайлы бизнес сайт.

Бәрі қазақша!

https://kasipker.ucoz.com Вк. Группаға қосылыңыз! vk.com/akwatap  2015 БИЗНЕС-СТАТИСТИКА!

Толығырақ; https://kasipker.ucoz.com/index/2015_biznes_statistika/0-17 САЙТҚА ҚОСЫЛЫҢЫЗ...



Бөлісу: