ОТАНДЫ СҮЮ ТУРАЛЫ

Қазір ОТАНДЫ СҮЮ деген недеп сұрасам сендер : Ел мен жерді сүю деп жауап берерлеріңіз айдан анық. Бірақ осы сөзге СӘЙКЕСПІЗБЕ?! Мысалы: Бір қазақтың 20 сотық жері болып, ОЛ оған бақша өсіріп немесе бір бөлігін жалға берсе- ақшасын уақытылы алып, берген жерінің таза және ұқыпты пайдаланғанын қадағалап жүреді. Немесе көршісі жерінің жан жағын қоршап қабырға көтерудің барысында -жарты қадам Біздің Қазақтың жеріне кіріп кетсе СОЛ ҚАЗАҚ ЖАҒА ЖЫРТЫСЫП СОТТАСУҒА ДЕЙІН БАРАДЫ. СЕБЕБІ ОЛ СОЛ ЖЕРДІҢ ҚОЖАЙЫНЫ БОЛҒАНДЫҚТАН ОНЫҢ ТОЛЫҚ ХАҚЫ БАР. Менің ішім ашитыны сол ҚАЗАҚТЫҢ БІЗГЕ мұраға берілген КЕҢБАЙТАҚ ЖЕРІМІЗ үшін- өзінің сатып алған жерін қызғыштай қорығағанындай ТЕРЛЕМЕЙТІНДІГІ!!! Жаман үйді қонағы билейді деген сөз естісе : Жоқ мен өз жерімнің қожайынымын деп алып, егерде уйіне біреу келіп, аузы басына келгенін көкіп отырса -жағын сындырып қолына ұстатып жібереді. АЛ БҰЛ СӨЗДІҢ ТЕК сол ЖАЛҒЫЗ ӨЗІНЕ ҚАНА ЕМЕС- ДҮЙІМ ҰЛТҚА ҚАТЫСЫ БАРЛЫҒЫНДА ШАРУАСЫ ЖОҚ!! 
Менің бұл сөздерімнің астарынан бүлік салудың иісін сезгендер ҚАТТЫ ҚАТЕЛЕСЕДІ. Менің тек айтпағым- басқа ұлттың адамдары Бізге ҚҰДАЙЫ РЕТІНДЕ СЫЙЫНБАСА ДА, ОСЫ ЖЕРДІҢ ҚОЖАЙЫНЫ РЕТІНДЕ СЫЙЛАСЫН!!!
. БУРАХАН ДАКАНОВ



Бөлісу: