Ооой, бір тамаша түс көрдім

Ооой, бір тамаша түс көрдім
жеке
блог

Шөл далада жүр екем. Жападан жалғыз. Я су жоқ, я ну жоқ. Әйтеуір жалаңбұт емес екенмін деймін. Қолымда ұялы телефон бар екен. Ол қайдан жүр деп қоямын. Шөл дала деп отырғаным кәдімгі сахараға ұқсайды. Менен басқа тірі жан жоқ. Қолымдағы телефонда бір қарасам интернет шығып тұр. О құдай, осыдан елге оралсам құлың екеніңді дәлелдеймін деп ант-су ішіп жатыр екем... Өткенде бір сайт ашқам, ол сайтқа 3 күн уақытымды, яғны 9+6+11=26 сағатымды кетіріппін. Уақытты орташа деңгейде үнемдеймін) Айтпағым сол сайтқа реклама орнатқам. Егер біреу менің сайтыма кіріп жаңағы рекламаны басса, менің счетыма белгілі бір теңге түседі екен. Соны тексеріп те көргем. Алғашында қуандым. Содан соң сайтыма қалай адам тартам, қалай массагеттікіндей үйір халықты кіргізем деп ойладым. Олар кіріп жаңаға орысша жазулы рекламаны басама, я баспайда ол жағында шаруам болмапты не десек те) Үмітсіз сайтан ғана деп сол сайтымдағы рекламадан айына жүз доллар табамын ғой әзірге деп ойлағам. Болмааай жатыр сол)) өңімде сайтпен арпалысып жүргендіктег түнгі ұйқыда маза берсін бе ол!.. сол түсімде сайтыма кіріппін. Кіріп қарасам миллион адам жаңағы рекламаларды қарапты. Менің қуанышым қойныма саймай, тіпті шөп далада жападан жалғыз жүргенім есімнен шығып кетіпті)) о, құдірет!) Содан оянып кеттім...айтайын дегенім, аға, іні, тәте, қарындасым. Бір минут уақытыңызды қиып менің сайтыма кіріп сол рекламанының біреуін баса салыңызшы???... сосын, мені байып кетеді деп қызғанбаңыз)) сайтым мынау. http://kasipker.ucoz.com осыған кірсеңіз орысша "оплаченная реклама" деп тұрады. солардың бір-екеуіне кіріп шықсаңыз болғаны...алдын ала рахмееет!