Күн - шуақтым менің!

Күн - шуақтым менің!
жеке
блог

Білесіздер ме? Шабыт деген айтып келмейді. Ертеңге қыруар тынымсыз тіршілік жоспарым бола тұра мен мұнда түн жарымында жазушысымаққа айналып отырмын. Сол шабыт қой маған тыныштық бермей жатқан :)  

Жә ,  бастайын) Мен онымен сонау жаңа өмірге қадам басып , балалықтың бал дәмімен қимай қоштасқан  1 - курсты аяқтағалы жатқанда таныстым.Таныстығымыз сол кәдімгі желі арқылы басталған.Ол бірден жігіттің төресі көрінді.Жо-жоқ оның бойында алып бара жатқан серілік те жоқ.Көздің жауын алатын сымбатты да емес.Тек шынайы  болмысы , жігіт деуге лайық жігерлі мінезі және мен кітаптарда оқитын ханзадаларға ұқсайтындығы :) Мен бала кезден кітаптағы махаббатқа бар болмысыммен сеніп өстім.Оны көргенде сол тілегім тіл қатты.Қоңырауын асыға күтіп , экран бетіне есімі шықса " бақытты " болушы ем.Арайлап атқан таңнан сәлем айтып , түннің қайырын тұрақты тілейтін хаттары да жаныма жылу сыйлайтын.Жүзімдегі жымиыстың да себепкері сол болып жүрді .Тәтті шақтар екен ғой) Міне , осылай көктемнің әдемі кешінде мен оған жауабымды беріп , сүйіп өтуге серттестік. 

Содан бері нелер өтпеді басымыздан.. Бақыт бізге бірден бұйыра қоймады.Талай рет тағдырға шағым айтқан кездерім болды.Жооқ , махаббатымыз сөнген емес.Тек бәрі турасынан бола бермейді ғой.. Тіпті қанша рет жаңа өмір бастамақшы да болдық.Бір-бірімізсіз.. Сезім дес бермеді.

Жақында ғана жылды артқа тастап қуанышымызды тойладық.Өмірімде қандай қиындық болсада оның иығы сездірген емес.Кейде балаша еркелеп айтқанымды жасатам..Ал кейде ұрыса қалса , жанарыма жас дайындап "жәбірленуші " бола қалам.Ондайда шыр-пыры шығып , жұбатып әлекке қалады :) Тіпті таусылмайды тәтті күндер.Жанымды үнсіз ұғып , мендегі қиыншылыққа шын қиналғанына сансыз рет куә болдым.Қолымды үнсіз қыса түсетін.Мен жалғыз емес екенімді солай-ақ сеземін.Алыстағы тілеуімді тілеп жүрген , жанашыр жақындарыма да " бара алмайтын " кездерде жалғыз жұбатушым бола білді Ол. Алладан кейінгі ... Мен бақыттың бағасын Ол арқылы ұғындым.

Қаһарын төккен қытымыр қыстан соң , көркімен көздің жауын алатын ерке көктемнің келетінін бәріміз білеміз ғой.Күн шуағы болады емеспе жүзімізге мейірім леппен төгетін.Міне , өмірімнің сынға толы сан тарауында ,жүзіме бақыттың күн шуағын төгетін сенің барың қандай жақсы Күн- шуақтым менің!