Қазы-қарта мен жал- жаяның жасалуы

Қазы-қарта мен жал- жаяның жасалуы
жеке
блог

                                               Қазы-қарта, жал- жая жасалуы!!!

қарта

жылқыны сойғанда ең әлдімен қартаны аршып , аударадыда салқын суға жуып тазалайды . содан кеиін оның ішіне майлы еттерін тығады .етті дәміне келтіру үшін тұздайды . бұрыш сеуіп ,пыязы турап қосады . қартаны аударып болған соң , ішектің екі ұшын істікпен жіппен қосақтап байлайды . тұзды 1-2 күн бойы сыңырып , салқын жерге қояды . одан кеиін ағаш отын түтініне ыстайды .

жал

жылқыны сойғанда терісі сыпырылғаннан кеиін жалдың өзін үзін мойын омыртқадан сылып (желкені қоспай) алады .жалдың шоқтыққа тақалған ұшы жуан болып ,мойынға тұтасқан жағы жіңішкере береді .халық арасында «жалы құлағынан әсәді»деген сөз бар . жалдың жуан жағын екі елідеи , жіңішке жағын үш елідеи етіп жартылай кертеді де майда тұз сеуіп сүрлеиді . сүрленген жал ұзақ уақыт бұзылмай дәмі де өзгермеи сақталады .

жая

жылқының терісін сыпырып жаяның етін түтәсімен бөлек сылып алады .содан кеиін оны төрт елідеи қалыңдықта жумырлап тігеді . жалпы салмағы 5 кіилөгірәм мөлшерінде болады .жаяны тұздап ,тұзы сіңген соң , бір тәуліктеи ыстайды .жаяны сыилы қонақтарға асылған етке қосып тартады . әдетте жаяны тоңазытып жеиді . жаяны тартымына қарай тұз , бұрыш , дөгелектеп туралған пяз қосады .

 

1 Ұсақтап турап етті

2 Сүйек жылқынын

3 Тұз

4 Бұрыш қара

5 ас көк жапрағы (ловролисть)

6 сарымсак(чеснок)

7 Ышек жылқы түйе я болмаса сыйыр еті