Музыканың 10 түрлі пайдасы

Музыканың 10 түрлі пайдасы
жеке
блог

 1. Ән солып бара жатқан өсімдікті қайта тірілте алады. Мысалы, гүлдің қасына жағымды әнді орташа дауыста шығарып қойып қойса біртіндеп қалпына келеді.

 2. Ән есту қабілетін жақсартады. Зерттеулердің нәтижесінде музыкамен кәсіби түрде айналысатын адамдардың естуі әнге қызықпайтындарға қарағандажақсы екені байқалған.

 3. Ән жүректің дертін айықтыруға көмегі бар. Жүрек ұстамасымен ауыратын жандарға жеңіл әндердің пайдасының көптігі айтылады.

 4. Ән тыңдай отырып жаттығу жасау, көрсеткіштің 20 пайызға арттырады. Мұны шығ допинг деп айтсақ болады.

 5. Ән адамды мейірімді әрі көпшіл етеді. Психологтардың байқауынша сүйікті әндерін таңдап тыңдайтан жандар 5 есе жиі қол ұшын беруге әзір тұрады екен.

 6. Ән есте сақтау мен жүйке жүйесінің жүйелі жұмыс атқаруына көмектеседі. 

 7. Ән кейбір келеңсіз сәттерді ұмытып, сабырлы болуға итермелейтін қасиеті анықталған.

 8. Ғалымдардың пайымдауынша жағымды ән тыңдап отырып ас ішкенде, тамақтың құнарлығы 60 пайызға дейін артады.  

 9. Ән тек көңілді көтеріп қана қоймай, алдыңа мақсат қойып жетуге, жігерлендіреді.

 10. Ән сәтсіз сезімдерді бастан өткеріп, жаңа өмірге қадам басуға итермелейді.

Әлемдегі ойлап табылған ерекше өнердің бірі әлбетте музыка екені сөзсіз. Сондықтан, сапалы әрі мағыналы музыка тыңдауға асығайық, жолдастар!