Чак Норрис туралы 16 дерек

Америкалық киноактёр және спортшы Чак Норрис, 2015 жылдың 10 наурызында 75 жасқа толды. Бұл жас танымал актёрға спортпен шұғылдануға жне киноларда суретке түсуге еш кедергі келтіре алмайды. Бұл блогымызда Чак Норрис туралы 16 деректі біліп аласыз.

1. Оның шын есімі Чак Норрис емес,  Карлос Рей Норрис.

2. 1968 жылдан бері Чак Норрис спорттық белдесулерінде жеңілмеген екен. Оның есебінде 168 жеңіс және  2  тең нәтиже бар.

3. Чак Норрис өзінің төбелесу тәсілдерін олап тапқан . Ол тсілдер топтамасы Чун-Кук-До деп аталып, "Универсал жол" деген мағынаны береді.

4. Чак Норрис Стив Маккуинге  каратэден сабақ берген. Маккуин болса Чакты кинода роль ойнауға шақырған.

5. Барлық жекпе жек өнерлері секілді Чун-Кук-Дода өзінің адалдық ережелеріне еге. 

6. Чак Норрис World of Warcraft онлайн-ойынының суперқахарманы.  

7. Чак Норрис тхеквондодан 8-ДАН қара белбеуіне лайық көрілген батыстық бірінші спортшы.  

8. АҚШ әскери әуе күштеріндегі қызметі уақытында әуе полициясы болған.  

9. Чак Норрис Action Jeans  жинсилер жарнамасына суретке түскен. Бұл жинсилер аяқпен тебуде ешқандай қолайсыздық тудырмайды.   

10. Чак Норрис бірнеше кітаптың авторы және "Нью-Йорк Таймс" версиясы боынша ең көп сатылған кітап авторы болған. 

11. Чак Норрис мектеп қабырғасында спортпен шұғылданбаған. Қатарластарынан ең көп таяқ жейтін оқушылардың бірі болған екен.  

 12. Чак Норресің бірінші некедегі әйелі Дайан Холечектен үш баласы, екінші әйелі Джина О Келлиден  екі баласы бар

15. Балалары: Дина Норрис (1964), Майк Норрис (1963), Эрик Норрис (1965) және егізек балалары  Дакота Алан Норрис,  Дэнили Келли Норрис ( 2001) 

 16. Чак 1965 жылы орта ауыр салмақта каратэден әлем чемпионы атанады және осы атағын 1974 жылға дейін жеңіліссіз қорғаған. 

yesheis.ru, www.m24.ru, www.good-tips.pro



Бөлісу: