Әлемнің ең сұлу және көрікті әйел футболшылары. ТОП-10

Көптеген кісілердің пікірінше егер, нәзік табиғатты болып жаратылған қыздар спорттың организмге артықша күш түсіретін түрлерімен шұғылданса, шымырланып, қопал болып қалады деген түсінік бар. Бұл болмаған сөз!

Спорт және сұлулық барлық кезде бір бірімен етене байланыста. Футболда бұдан тыс спорт түрі емес. Футболды жанкүйерлер қызықтығы және тартысты болғандығы ғана үшін емес, сұлу әрекеттерге бай болғандығы үшін тамашалайды.

Әйелдер футболы – еркектер футболындай танымал болмасада, ол жерде сізді өзіне тартатын басқа жәйттарда жетерлік. Мысалы: доппенен әдемі әрекетте болған – сұлу қыздар. Алаңда доп теуіп жүрген сол қыздарды көргенде – олар сән көрмесінде модель болуы мүмкін еді?- деген ой келуі мүмкін. Не дейміз, басында әйелдер футболы ерсі көрінген еді. Ақырындап оғанда үйрендік. Демек, 8- наурыз әйелдер мерекесі күніне орай әлем футболында ең сұлу деп тән алынған бикештермен таныстырумызды бастаймыз:

 1. Анук Хогендейк

Голландиялық ару Анук сөзсіз көш басында. Ол маусым басында  “Аякс” клубынан Лондонның “Арсенал” клубына өткен.

2. Алекс Морган 

Танымал американдық футболшы қыз АҚШ олимпия құрамасымен 2012 жылы Лондон олимпиадасында алтын медалды еншілеген.  Бүгінде ол «Портленд Торнс» клубында доп тебеді.

3. Лорен Сессельманн

Лорен ханым Америкада туылып, Канада азаматтығын қабылдаған. Лондонда өткен олимпиада ойындарында қола медальға қол жеткізген. 

4. Хизер Миттс

Тәжрибелі, Миттс АҚШ ұлттық құрамасында үш рет олимпиада чемпионы атағына қол жеткізген. Оның қоржынында ұлттық құрамада ойнаған жүзден астам ойынымен қол жеткізген рекордта бар.

5. Лаиса Андриоли

Көпшіліктің көзайымына айналған Лаиса тек футболдағы жеңістерімен емес, табиғи сұлулығыменде өте танымал. Бразилиялық футболшыны жүз жылдықтың ең сұлу спортшылардан бірі деп таныған.

6. Селина Вагнер

Жас неміс футболшысының суреттері әлемнің ең танымал баспаларында көптеп жарияланған. Ол бүгінде  Германия құрамасы және «Вольфсбург» клубында доп тебеді.

7. Али Кригер

АҚШ Ұлттық әйелдер лигасының “Вашингтон Спирит” және мемлекет құрамасында ойнайтын және бір сұлу ару.  

8. Моника Гонзалес

Моника футболдан кеткеніне біраз уақыт болған болсада, ол футболдан алыс кете қойған жоқ. Мексика құрамасында 83 рет алаңға түскен Гонзалес телевидениеде футбол сарапшысы болып істейді.

9. Корин Франко

Францияның “Олимпик” клубы және ұлттық құрамада ойнайды.

10. Жонель Филиньо

Канада құрама командасымен Лондондағы олимпиада ойындарында қола медалға қол жеткізген және бір футболшы. Жас әрі сұлу Жонель Пекин олимпиадасынада қатынасқан.  



Бөлісу: