Ең үздік жағажайлар

Ең үздік жағажайлар
жеке
блог

«Forbes» журналы 2015 жылдың әлемдік рейтингі бойынша 5 ең қымбат, үздік жағажайлардың тізімін жариялады. Саяхатшылардың пікірлерін талдау негізінде рейтинг үш жыл қатарынан құралады және бөлек тізімдер Африка, Азия, Кариб, Еуропа, Оңтүстік Америка, Океания, Ұлыбритания және Америка Құрама Штаттарының өңірлерін қамтиды. Ендеше бастайық.

Бесінші орын: Paraiso Beach, Кайо-Ларго (Куба)

Жағажайдың орналасқан жері: Кайо-Ларго, Кубаға тиесілі шағын курорттық арал. Ені 3 шақырым. Cayo Largo Кариб теңізі, Гавана аралынан шамамен 100 км оңтүстікке қарай орналасқан, ұзындығы 25 шақырым.

Ерекшеліктері: жағажайдың қасында қонақ үйлер жоқ. Ерекше қорғалатын табиғи қорық аймағы болып табылады. Теңізі таяз және тыныш. Мұнда саяхаттаушыларға қолшатыр және шағын жолақ ұсынылады. «Playa Paraiso – бұл шеті көрінбес құмды дала. Бұл жер тыныш және әдемі!»

Төртінші орында: Baia do Sancho, Фернанду-ди-Норонья (Бразилия)

Аралға Ресифи мен Натал қалаларынан ұшақпен қол жетімді жетуге болады. Осы аралдың ең танымал жағажайлар бірі ай пішінді, ол бухтада орналасқан. Көшкінінде мұздатылған тереңдету табиғи бассейні бар. Сондықтан оның 70 метріне дейін құламалар қоршалып, келушілер баспалдақпен түсіп отырады. Құрлықтың алыстығына байланысты жағажайда туристер саны әрқашан аз, адам көп емес.

Үшінші орын: Grace Bay, Провиденсиалес (Tеркс и Кайкос)

 Grace Bay - аралдың басты курорттық орталығы. Grace Bay Beach аралының орналасқан ұзындығы жеті шақырым жерді алып отыр. Арал өзінің аппақ жұмсақ құмымен белгілі. 1984 жылы курорттың өзінде  - туризм, дайвинг, су спорты және балық аулау ірі орталықтары дами бастады. Қыстың орташа температурасы  27-32 ºC болса, жазғы облыс бойынша - 21-26 ºC шамасында.

Екінші орын: White Beach, остров Боракай (Филиппины)

Жағажай Филиппинің батыс бөлігінде Боракай және оңтүстікке қарай 315 шақырым Манилада шағын аралда орналасқан. Бұл аралға Катиклан аралынан бумен немесе қайықпен жетуге болады.

4 км. жағажай аралдың тыныш жағында орналасып және желден қорғалған. Шыны тегіс, таяз және жылы су ұйықтар және жүзу үшін өте ыңғайлы. Жағажайдың бойында көптеген қонақ үйлер, мейрамханалар мен дүкендер бар.

Бірінші орын: West Bay Beach, Уэст-Бей (Гондурас)

Роатан шағын аралында коралл рифтермен қоршалған. Аралдың басты жағажайы Роатан әуежайынан 20 минут аралығында орналасқан. Мұнда түрлі-түсті балық және ерекше өсімдіктер көп көруге болады. Сондықтан арал өте танымал, спорт түрлерінен бұл аралда дайвинг және снорклингпен айналысуға болады.