Аққу мен қара аққу

Аққу мен қара аққу
жеке
блог

Кино адам баласының ой-өрісін дамытып, ерекше көңіл-күй  сыйлайды. Ойнап жатқан актерлардың ойнау шеберлігіне және киноның мазмұнына, халыққа бұл кино арқылы қандай идеяны  көрсеткісі келгені қызық. Кеше  « черный лебедь» атты кино көргенмін. Ондағы қызықты, адамға ұнамды көрністер өте аз. Балерина болып жүрген қыздардың қиын өмірін білетінмін, бірақта осы кино арқылы  қандай азапты өмір екенін  кешкендей болдым. Тағдырынан егер бас тартып, бірден берілсе, ешқандай нәтижеге қол жеткізбес еді. Киноның ең басты қағидасы әсерлі, адам толқытатын, жылайтын көріністерінің бірі әлгі басты  рөлде ойнап жүрген қыздың көзіне елестеп жүрген біресе қолының , біресе аяғының сынуы адам сенгісіз, адамның негізі ойы өте ұшқыр ғой бір минттың ішінде сан түрлі жағдайдың орын  алуын елестету. Мен кәсібі кино сыншыл емеспін, бірақ  бұл кинода байқағаным  киімдері, артқы фонадары, актерлардың образды ашуы өте кәсібі және шебер орындалған. Армандаудың шебер нұсқасы қыздың бар болмысын ашып тұр. Екі образды қатар ашуды  көрсеткен. Айтпақшы мен бсты рөлде кім ойнайтынын айтпапын ғой ол- Натали Портман және осы рөл үшін «Оскар»атты ең үздік айел образы атты  сыйлықты алған болатын. Егер  кино көрудің шебері болсаңыз көруге кеңес беремін. Адамның таланты, талабы, арманы ұшқыр болса биік жетістікке жететіні айқын. Ең бастысы адам әрқашан  адамгершілік қасиеттінен айырылмауы керек. Киноны көріп өзіңізге керекті дүниені алғайсыз деп сенемін.