25 "оғаш" фобия

25 "оғаш" фобия
жеке
блог

Көп адамдар жыланнан, өрмекшіден не биіктіктен қоқатынын білеміз. Және де бұл түсінікті. Бірақ кейде ақылға қонбайтын қорқыныштар да болады – түймелерден қорқу, үрленген шардан қорқатын адамдар да табылып жетеді.

AdMe.ru әлемдегі ең «оғаш» көрінетін, бірақ шындығында айтарлықтай адам үшін проблемалар туындатуы мүмкін фобияларды іріктеді (барынша қысқартуға тырыстым).

Акрибофобия  - оқығаныңды түсінбей қалудан қорқу. Кейде шизофрения белгілеріне ұласады

Гексакосиойгексеконтагексафобия 666 санынан қорқу. Футуркамның «The Honking» мультисериалы эпизодында бұл аурудың  ұстамасы көрсетілген. Онда Бендер атты кейіпкер айнадағы «0101100101» сандарының бейнесінен қорқып кетеді. Бұл «666» санының екілік жүйедегі үлгісі.

Мынадай да жағдайлар да болған, транспортты маршруттардың нөмірін, бұл саннан алшақтау үшін, ауыстырған.

Гиппопотомонстросескиппедалофобия – атынан ақ білінеді – ұзын сөздерден қорқу. ыапиАт

Гносиофобия (эпистемофобия)білім алу алдындағы қорқыныш. Логикалық тұрғыда, осы ауруменауыратын адамдардың 70 пайызы – мегаполистер мен ірі қалалар тұрғыны. Бұл фобияны «маугли-балалар» - адамдар қоғамынан тыс өскен балалардан байқаған.

Гидрозофобия – терлеп, ауырып қалудан немесе жағымсыз иіс шығарудан қорқу.

Мұндай фобиясы бар адамдар құстар, қояндар мен шошқа жануарларына қызығады – олар терлемейді екен.

Декстрофобия – оң жағында тұрған заттардан қорқу. Бұл аурудың түбі – бала кезіндегі комплекстермен байланыстырылады.

Дорофобиясыйлық беруден не сыйлық алудан қорқу. Бұл қызық емес, қатерлі ауру. Мұны да бала кезінде алған әсерден пайда боды деп болжамдайды.

Кумпунофобия – түймеден қорқу. 75000 адамныі 1-еуі осы фобиямен ауырады. Бұл адамдарға «Коралина в Стране Кошмаров» атты мультикті көруге кеңес берілиейді. Бұл олар үшін аса «қауіпті».туйме

Лаканофобия – көкөністерден қорқу. Бұл адамдар көкөніс көргенде жүректері айнып, басы айналып, тыныс алуы жиілей түседі. Иісіне де шыдамсыз. Тіпті кейбірі көкөністің қасында тұрған азықты да жемейді екен.

Нефофобия – бұлттан қорқу. Уақыт өте келе, басқа формаға ауысуы әбден мүкін: тұманнан не ауадан қорқу.

Омфалофобия  - кіндіктен қорқу. Мұндай адамдар кіндіктеріне тиіскенді ұнатпайды, өздері де біреудің кіндігін ұстағанды, тіпті оған қараудан қорқады. Олардың қорқу себебі – кіндіктің ішкі ағзамен, аналық жатырмен байланыста болуы мүмкін. Кғейбірі кіндік туралы ойлаудан қорқады.

Омброфобия  - жаңбырдан қорқу. Қорқыныш сезімі паникаға әкеп соғуы мүмкін. Мұның да себептері көп. Бірақ ең бастысы, балаларға жаңбырға шығуға болмайтынын, ауырып қалатындарын айа беруден болуы мүмкін. Оның үстіне, жаңбыр  - депрессимен байланыстырылады.дождь

Пентерафобия  - қайын енеден қорқу. Бұл көптеген анекдоттар үшін мысал болған шығар, бірақ бұл адамның енесі не атасымен араласқысы келмей тұратын түйсігі.

Погонофобия – сақал алдындағы қорқыныш. Жүргізуші Джереми Паксман ВВС каналында  Newsnight бағдарламасына сақалмен шыққаны үшін погонофобия ретінде қатты сынға алды.

Папафобия  - Рим Папасынан қорқу. Тым сирек кездеседі.

Трипофобия – саңылаулар жинағынан қорқу. Бұл – қауіпті. Оынң симптомы – жүрек айну, тіпті паника шақыру. (ашып айта алмадым. Өзімде трипофобия).трипо

Хайрофобия  - орынсыз күліп жіберуден қорқу (мысалы, жерлеу рәсімінде). Бұл адамның қорғаныс реакциясына қатысты. Кейде қатыссыз реакция беріп, қуану арқылы қорғанудан туған.

Хронофобия – уақыттан қорқу. Үлгермей қаламын деген сияқты ойлардан туады. Сондықтан ол өмірді байқамай, көптен қалып қояды.

Филофобия – ғашық болудан қорқу.

Пунктумофобия – соңында нүктесі бар хат алудан қорқу. Смайликтің жоқ болуы – әңгіменің тым салмпақты екенін және сөйлесушінің тым кесіп айтуын білдіреді.точка

Реттерофобия – сөзден қателесіп кетуден қорқу немесе «автозаменаны» байқамай қалу. Олар жазғандарын бірнеше рет тексере беретін болады.

Имоджифобия – қате түсінік тудырудан қорқу сезімі. Мәселен, адам чатта мысықты, т.б. жеңіл желпі нәрсе жіберіп қоюдан қорқады.

Селфифобия – сәтсіз сельфиден қорқу. Күлкілі көрінгенімен, соңынды уайымдайтындай болуы әбден мүмкін.

Игнорофобия  - хаттын оқып, жауап ала алмай қалудан қорқу. Өзін бірдеңені қате жасап қойдым ба деп жеу болады.

Біз біраз фобиялармен таныс болдық...Сіз өз фобияңызды таба алдыңыз ба?