Басымнан өткен жағдай

Басымнан өткен жағдай
жеке
блог

Бұл оқиға шын мәнінде болған менің жеке басымнана өткен болатын. Өзі- өзі мақтап жатыр деп ойлап қалмаңыздар оқырмандар.
... Шілде айының 19 жұлдызы еді бірге сырласқан дос болған жақын адамның  туылған куні еді яғни маған қарындасым болып келетін туылған күніне мені және де өзінің жақын достарын, таныстарын, құрбыларын шақырған болатын,. кешкілік сағат 8:30 шамасында басталған туылған күн түңгі сағат 2:45 шамасына дейін болған еді сол сағаттар шамасында өте қызықты көңіл күйде болған еді, есте қалардай...
   Қыз жақтан келген достары таныстары құрбылары  танымайтындар танысып жақын дос болып жатты  тос айтыла бастады Ұлбосын есімді қарныдасыма туған күн иесіне  көптеген құлаққа жағымды тілектер айтылды сол дастарханда отқандардың бәріннің көңіл -күйілері тамаша болатын,. бәріміз дастарханнан тұрып билей бастадық керемет көңіл- күй болды яғни "пазитив"  көптеген "анекдотар айтыла бастады әзілдер "айтылды... көңіл күйдің соншалықты көтеріңкі болғаны уақыттың тез арада өткенін  білмей қалдық бір- бірін ұнатқандар бір- біріне  сырларын айта бастады,. уақыт өтте  туылған күн иесі дастархан басында тұрып өзінің құрметін осы туылған күнге жыйлып келгендерге алғысын білдірді...
Уақыт өтті  тулған кун аяақтаулда  бірі тарап кетті жөн-жөнімен  қателеспесем бір 20 щақты адам қалған сәтте тойхананың алдында жиналып тұрғанда   бір досым мас болып қалған екен кенет ол қасындағы бір қызға  қол көтеріп жіберді бетінен салып қалды қыздың  қыз жылай бастадысол сәтте қояаншығы ұстап қалыпты  мен және қасымдағы 2-3 достарым жолдастарым жанағы қызға көтерген жігіттке  "Ей не істегенің ол қарындасымзғой деп оның жағасынан жыртқылай бастадық ол тұрдыда кешіріңдер деп  үндемей қалды кенет трассаға жүгіре жөнелді  бәріміз сол сәтте "рестаранға" кіре бара жатқанбыз арқама қарай салған едім ол болса  трассада яғни жолдың қақ ортасында тұр екен мен қарадым да Жанболат  "ей ақымақ болма не істеп жатырсың? деп айқаиладым"  ол менің сөзіме мән бермеді ресторанмен трасса арасы  шамамен 20-25 метрдей болатын  менің жанағы досым мас болған трассаның ортасында "өлемін,.! қақ мені машина деп айқайға салып жатты " мен не істерімді білмедім аяақ - қолым дірілдеп үлгерсем үлгеремін деп досыма қарай бет алдым   жүгірдім трассаның оң жағында машина жылдамдықпен келе жатты 6-10 метр қалғанда мен үлгердім  Құдайға шүкіршілік етемін дереу арада бардым да қолынан ұстап жолдың бергі бетіне  итеріп жібердім  сол сәтте кино тәрізді болды киноларда көрсеіңз  құтқарып қаладығой соған ұқсас болды,. мен досыма боқтай бастадым " ей ақымақ сен не істегенің сені жын ұрайын дедіме" деп  ол жерде жатты  сол сәтте менің басымнан сондай жағдай бірінші рет кездескен болатын аяақ қолым дірілдеп керек десең көзімнен жас шығып кетті "жігіттің екі сөйлегені өлгені" дейді ғой қазақта,.  шын мәнінде   алдамайақ қойаиын  көзімнен жас шықты сол сәтте  жүрегімнің соққысы қатты соқты  кенет достарым жүгіріп келді деніміздің сауына құдайға шүкіршілік еттім  досымды көтеріп  екі досым келіп оны  екі қолынан ұстап алып кетті мен болса ресторанның  ішіне кіре бастадым қасыма қыздар жүгіріп келіп біреуі су беріп жатты екі қыз екі жақтан қолымнан ұстап тойхананың алдындағы орныдықа отырғызды мен не дегенмен ұяалдым көзімдегі жасқа бола  бірақ өздеріңде сондай жағдай кездесе  "не істер едіңдер?"  құдай бетін аулақ бірақ  болмайақ қойсын есік алдында біаз минут ауа жұтып отырдым өзіме таңғалдым менің бұл мақтану емес тыңдармандар! осындай жағдай басымнан өткеніне таңғалдым...  Кезкелген жерде жүрсеңдерде аманболыңдар!!! достарым  Бауыржан Момышұлы бабмыздың бірі сөзі бар: "Сақтықта қорлық жоқ" деп сақтанып жүрейік кез келген жерде  түбі ақиқат...