Қоңыр сөмкем

Қоңыр сөмкем
жеке
блог

Менің және группаластарының әлі есінде..Былтырғы жылы яғни балмұздақ кезім..ҚазҰУ-ға оқуға түсіп, армандаған мамандығымызға келгенімізге бәріміз мәзбіз)) Ананы-мынаны сұрастырып, білгіміз кеп жүрген кезімізғой өзімізше..Сабақ жаңа басталып жатқан болатын..Мен сразу перваштардын арасынада хит болдым))) Ол қалай деп отқан шығарсыздар..Қай жағынан дейсіздер ме? Сөмкемді ұрлатып алдым)) Ол оқиға былай болды...Бірінші курсарды посвешениеге дайындыққа апарды. Бәріміз студенттер сарайының алдында жиналдық. Сөмкемізді бір жерге үйіп қойып, ырду-дырду әңгіме айтып, ойын ойнадық. Бір кезде сөмкемді іздейм...жоооооқ! Бәленбай сөмкенің ішінде қайда құрып кетті десеңізші..Менің көңіл күйім жоқ) Ішінде біраз заттар бар еді..даукмент дегендеййй)) Жылап та алдым..Сөмкемді Мади Ахметов, қәзіргі старостамыз екеміз біраз іздедік.Сол күйіі жоқ болдығойй..Перваштардың бәрі қоңыр сөмкенің жоғалуына байланысты танып алған...1 жыл бойы, көрген жерде көңіл айтып жүрді)) Естеріне түскен сайын..)) Қоңыр сөмкемнің жоғалуына байланысты 1-курстарды қабылдау күніне (посвешениеге ) бара алмай қалғаным бар..)) Қәзір ойласам..қызық..)) Қоңыр сөмке көрген сайын.. есіме түсіп, сол күнді еске алып... күліп алам))