Ата-анам – мақтанышым!

Ата-анам – мақтанышым!
жеке
блог

 

     Ата-ана – отбасының асыл діңгегі. Балаға жарық дүние есігін сыйлап, оны өсіріп тәрбиелеуші,  өмірдің бір кірпіші болып қалануына септігі тиетін жандар.

     Менің де осындай алтын ата-анам барына мың да бір шүкір. Әрқашан маған демеу болып, менің өмірде адаспай жол табуыма, жетістіктерге жетуіме тілектес адамдар болса, соның бірден-бірі – менің ата-анам. Мен олармен әрқашан мақтанамын. Асқар таудай әкем – менің тірегім. Менің- қамқоршым. Өмірде жол сілтеп, тәрбие беріп отырған әкеме сансыз мадақ айтамын.

     Ал, анам жайлы айтар болсам, әрине, айтып тауыса алмаспын. Менің анам-менің жүрегім, менің-тілекшім, менің-жанашырым, менің –баға  жетпес асыл қазынам. Анам- жапырағын тереңге жайған алып бәйтерегім. Ал, біз сол бәйтеректен қанатын енді ғана қатайтып  біріміз ұштық, енді біріміз өз ұямызды тауып кетпесек те, ана жылулығынан алыстамыз. Оның әрбір айтқан сөздері жүрегімде мәңгі сақтаулы. Маған осындай керемет жандарды сыйлаған Аллаға шексіз ризамын.

    Үлкен өмір табалдырығын аттап, арман қуып, білім алуға, әсем қала Алматыға келгеніме көп уақыт бола қоймаса да, оларға деген менің сағынышымды айтып жеткізе алмаймын. Алдағы уақытта сол ата-анамның үмітін ақтап, оларға зор қуаныш сыйлау- менің мақсатым.

     Міне, менің ата-анам ауыз толтырып айтарлықтай алтын жандар.  Бұл ата – анама деген құрметімнің кішкентай ғана бөлігі. Оларға деген ыстық махаббатым, ыстық сезімім бәрі – бәрі жүрегімде!