От пен судың ортасында жүретін ұшақтар

От пен судың ортасында жүретін ұшақтар
жеке
блог

Сенбі күні іні-сіңілі үшеуміз "От пен судың ортасында жүретін ұшақтар / Самолеты огонь и вода" деген мультиктің тұсау кесеріне бардық.

Мультик расымен балаларға арналған, артық ой, адам шошырлық қатыгездіксіз немесе үлкендерге арналған фишкаларсыз түсірілген. Мені қызықтырғаны ұшақтардан адам мінезін, жасын, қылықтарын, дәрежесін бірден аңғаруға болатындығы. Балалардың психологиясы ауыртпалық туындатпайтын әдемі қойылым. 

Мультик желісі: Үлкен спорттан өз жолын тапқан Дасти өзінің ескі ауыл шаруашылығына арналған тікұшақ екенін елемей жүре берер ме еді, егер өзінің ақау берген коробкасы болмағанда... 

Ол өзінің енді жарыста бас жүлделер ала алмайтынын, тіпті ұшу оған аз күнде арман болатынын түсінеді. Сол кезде ол ашуға бой алдырып өзінің мықты екенін дәлелдемек болады, бірақ расымен енді биіктерді ала алмайтынына көзі жеткен Дасти қонар жерге келген кезде байқамай өрт тудырады. Осының салдарынан ескі өрт сөндіруші көліктің іске алғысыз екенін елге көрсетіп қояды.

Сол кезде ол ұшақтардың да өрт сөндіру жұмысына араласалатынын білгесін ол өрт сөндіруші боп жұмыс атқарғысы келеді. Осыдан бастап ол өзінің өзінің жаңа жолын табады...

Балаларға өрттің қауіптілігін жақсы көрсете білген сияқты, әрі өрт сөндірушілердің де мықты адамдар екенін жақсы көрсете білген. Осындай "добрый" мультиктер көп бола берсе деген тілек бар, атыс-шабыстан балалар емес менде шаршаған сияқтымын...