Әлемде баруға КЕҢЕС БЕРМЕЙТІН 10 қала

10. Дзержинск, Ресей

1930 — 1998ж Дзержинск қаласында 200 мың тонна химиялық қалдықтар жер астына көмілген!  Бұндағы ең қауіпті деген химиялық элемент "нейротоксин". Құбырлардағы судың мөлшері сізбен-біз қолданатын судан зияндылығы 17млн есе артық! Қазіргі таңда бұл қалада 300мың адам өмір сүруде, орташа өмір-сүру мерзімі 45 жас!

9. Кабве, Замбия

20 ғ. басында Кабве қаласының маңында свинец пен кадмияның үлкен мөлшері табылған! Сол уақытта қала маңыңда зауыттар мен фабрикалар ашылап халықты жұмыспен қамтыған. Бірақ бұл қуаныш көпке созылмады,химиялық элеметтердің қалдықтары қара халықты әлі-күнге дейін жылатып келеді! 250мың тұрғында бауыр мен өкпе аурулары, іштің жиі өтуі, қанның дұрыс айналмауы  жергілікті халықты тірілей жалмап келеді!

8.Ла-Оройа, Перу

Бұл мңда 35 мыңға жуық халық өмір сүруде! Алайда олардың 95%-ы аса қауіпті деген ауруларға шалдыққан. Қандағы свинецтің жоғарғы көрсеткіші ағзаға үлкен қатер тигізуде! Өйткені жақын маңда Америкалық пайдалы қазбаларды өндіретін зауыт фабрикалар шоғырланған! Кей-кезде қалада кышқыл жамбыр сіркірейді екен!

7. Линьфынь, Қытай

Линьфынь - Қытайдың көмір өндіретің ірі орталығы! Ауадағы қалқыған химиялық қалдықтар, қышықлдар көрсетілетін нормадан әлде-қайда жоғары! Қалада 200 мың жұқпалы ауруға шалдыққан тұрғын тұрады! Өкпе ауруы, аққан мен пневмония өршіп тұр!

6. Норильск, Ресей

Норильск Ресейдегі ең лас қалалар санатына кіреді. Әрине өйтпегендеше, қалада әлемдегі теңдесі жоқ ірі: медь, свинец, никель, цинк өндіретін кәсіпорындар жұмыс жасауда. Қазіргі таңда қалада 134мың жұқпаға шалдыққан науқастар тұрады! Шетелдік туристерге қалаға кіруге қатаң түрде тиым салынады!

5. Сукинда, Үндістан

Бұл жерде әлемдегі алпауыт хром шахаталарының бірі орналасқан! Шахтадан шығатын химиялық қалдықтар өзендермен-көлдерге төгіледі! Қалада 2,5млн тұрғын тұратын болса, солардың 90% өкпе ауруына шалдыққан!

4. Тянжинь,Қытай

Тянжинь- Қытайдың свинец өндіретін ірі орталықтарының бірі, бірегейі! Тянжинь Қытайдағы ең лас қалалар санатына кіреді! Ауадағы химия көмір қышқыл газы әдеттегіден 10% артық! Тіпті бұл жерде өсетін өсімдіктердегі свинец мөлшері 24 есе шамадан тыс!

3. Вапи, Үндістан

Бұл маңда 1000 жуық ірі кәсәп орындар жұмыс жасауда! Судағы ртут пен "грунтовканың" мөлшері шамадан-тыс 100 есе артық! Ал ауада ауыр метал қалдықтары қалқып ұшуда! Жыл санап ауруға шалдығушылар саны өсіп келеді! Бұл жыла тура 70 мың адам түрлі ауруға шалдыққан!

2. Сумгаит, Әзірбайжан

Сумгаит - Кеңес одағындағы ең ірі химиялық өнеркәсіп орталығы болған! Қазіргі таңда бұл жерде 275мың тұрғын өмір сүріп келеді! Халықтың тең жартсы ауадағы ауыр металлмен мұнай қалдықтарын жұтып келеді! Бұл жерде дүниеге келген сәби міндетті түрде түрлі ауытқулармен дүниеге келеді!

1. Чернобыль, Украина

Қазіргі таңда радияциядан зардап шеккендер саны 5,5млн жеткен! 1986 жылдың 26 сәуірінде болған жойқын ядролық апат нәтижиесінде қаламен халыққа Хиросима мен Нагасакидегі ядролық апаттан көрі жүз есе артық зардап тиген! Қазіргі таңға деін бұл қала барша әлем халықтарына ЖАБЫҚ!!!



Бөлісу: