Үндістанның құрыған ырымы

Үндістанның құрыған ырымы
жеке
блог

Қауіпті салт. Көзсіз қалғың келе ме?

Пұтқа табынған Үндістанда нақтылай айтар болсақ Раджастхан штаты Аджмерде ғибадатханасында жыл сайын «Урс» деген фестиваль өтіп тұрады. Жалпы тарихына үңілер болсақ 1212 жылдан бастау алады. Фестиваль ислам күнтізбесінің 7 айында белгіленіп, 6 күн думандатып мереке тойлайды. Сол кездегі адамдар 1 көздерін алмадай қып шығарып қоятын болған. Қолына пышаққа алып өзіне қарсы қарайту асқан жүректікті талап етеді.

Блог - maratkaniev: Қауіпті салт. Көзсіз қалғың келе ме?
Блог - maratkaniev: Қауіпті салт. Көзсіз қалғың келе ме?
Блог - maratkaniev: Қауіпті салт. Көзсіз қалғың келе ме?
Блог - maratkaniev: Қауіпті салт. Көзсіз қалғың келе ме?

Мыңдаған сопылар жиналып жасайтын бұл дәстүрлерін үнділер жыл сайын тойлауды тоқтатпаған. Ал көз мәселесіне шектеу қойылған. Жасаған күннің өзінде жөн-жоралғыға жүгінеді. Олардың былай жасауы өздерінің Құдайларына деген сенімділігі. Сондай-ақ, қазіргі кезде фестиваль барысында барабан соғып, ән айтады. Дабылдың қатты шыққан дыбысы көпшілікті мадақтағанмен бірдей.
Адамдары бір-біріне тілек айтса, пірәдарлары бата оқиды. Әңгіменің бас-аяғы осылай.

Блог - maratkaniev: Қауіпті салт. Көзсіз қалғың келе ме?
Блог - maratkaniev: Қауіпті салт. Көзсіз қалғың келе ме?