Tesla автомаркасының батыл қадамы (Tesla Model S электроавтомобилі)

Tesla автомаркасының батыл қадамы (Tesla Model S электроавтомобилі)
жеке
блог

2014 жылы Норвегия мемлекетінде Tesla автомаркалы жеңіл машиналары Ford-тан көбірек саудаланылған (2056 бәсекелесі 1825 дана). Tesla автонарықта тек жалғыз жеңіл автокөлік (моделін) Tesla Model S саудалайды.
Машина атауындағы «S» белгісіне көңіл аударайық. Европалық жеңіл автокөліктерді жүйелеу жүйесі бойынша қолданыстағы ыңғайлығын ескере және техникалық анықтамалары бойынша A,B,C, D, E, F, S, M, J кластары анықталған. «А» кішігірім, бағасы жағынан арзан, «F» re«presentation» классындағы қымбат жеңіл автокөліктер. «S» ерекше автокөлік класы -спорткупе. Автокөлік жасаушылар бұл класта техникалық шешімдердің ең жаңасын, техникалық анықтамалары жоғарғы автокөліктерді ұсынады.
Youtube –тағы AutoreviewRu арнасында «Авторевю» газетінің бас редакторы Михаил Подорожанский Tesla Model S-ті атақты автомаркамен шыққан S класты Porsche Cayman S автокөлігімен салыстыру жүргізеді (келесі жайтты ескерсек: неміс автокөлік жасаушы Porshe-нің 83 жыл автокөлік жасау тарихы бар, американдық Tesla motors бар жоғы сәби жасында 2003 дүниеге келді 2006 жылы алғашқы сериялық автокөлігін шығарды). Porsche Cayman S орыннан қозғалыснан бастап өткен 5,2 секунд ішінде жылдамдығы 100 км/сағ жетеді. Tesla Model S осындай көрсеткіш көрсету үшін бар жоғы 4,4 секунд қажет. Автокөлік көлемі «Е» класты автокөліктерге сай салмағы 2 тонна бола тұра осындай көрсеткіш көрсетеді.
Мені қызықтырғаны біздің климатқа жарамайды -ау деген күмән болды. Сондықтан қыстағы қозғалысы бағаланған бейнекөріністерді Youtube-тен іздеп көрдім. Электр автокөлік бола тұра қыста Tesla Model S интернеттегі бейнелерге сенсек -30 C градус аязда толық қуаттандырылған батареялармен 300 шақырымдай қашықтық жүріп өтетін көрінеді. Баяу қозғалғанда клиренс 155 милиметрге дейін көтерілетін біліп қуандым. Жалпы клиренс жылдамдыққа байланысты 100-155 милиметрге дейін өзгереді. Автомобильді қозғалысқа келтіретін жүру бөлігін және шанақты пневматикалық аспа жалғастырады. Жылдамдық қорабы жоқ оның орнында редуктор тұр.
Жалпы мұндай автокөліктің бары қуантады. Бағасы 100 000 доллар кез-келгеніміз сатып алмаймыз бірақ та бұл автокөлік электроавтомобильдердің мүмкіншілігін ап –анық көрсетіп тұр.
Қысқаша автокөлікті сипаттасақ. Жеңіл автокөлік шанағы төрт есікті седан, фастбэк (Sport coupеs). Қозғалтқышы 420 аттың күшін беретін асихронды айнымалы электр тоғымен жүретін қозғалтқыш. Қозғалтқыш көліктің артқы жағында орналасқан және де автокөлікті артқы дөңгелектерімен қозғалысқа келтіріледі.
Электр тоғы 7000 жуық литий -иондық (Li-ion) аккумуляторлық Panasonic батареяларынан алынады. Ондай батареялар кәдімгі ноутбуктерде қолданылады. Жалпы аккумуляторлық батареялар сыйымдылығы 85 кВт⋅сағ, 426 км қашықтыққа тоқтаусыз қозғалысты қамтамасыздандырады.
Арнайы станция көмегімен 20 минутте аккумуляторлық батареяларын қуаттандыруға болады (кәдімгі тұрмыстық электр желіден 12-14 сағатта толық қуаттандырылады).

PS: 2014 жыл аяқталған жоқ, Tesla motors 32000 дана Tesla Model S автокөліктерін сатып үлгерді.