Эстафета!!!!!! СЫЙЛЫК!!!

Эстафета!!!!!! СЫЙЛЫК!!!
жеке
блог

Массагет ауылына салем бердік!Эстафета маган келген екен,енді бір ай дегенде жазып отырмын=)) Шынымды айтсам тусинбеген едім,енді тусинген сияктымын! 1)Кандай сыйлык бергенди жек коресиз? Енді сыйлық бергенди жаксы коремин,озим берип жатканнан сон жек коретин сыйлык бермейм гой=))) Бирак сыйлыкка акшалай беру дегенди озим онша уната бермеймин,сыйлык болганнан сон ол естеликке калатын,озине керекти зат болганы дурыс деп ойлаймын.Акшаны сыйлыкка жаткыза алмаймын,БИРАК ОНЫН ДА АРТЫКШЫЛЫГЫ ЖОК=))) 2)Кандай сыйлыктан бас тартар единиз? Бас тартпаааааааааааайм=)))) Ешкандай сыйлыктан бас тартпайм=))) 3)Сизге унайтын кадесыйлар? ммммммммммм.............мен негизи романтикага катты берилген адаммын,101 немесе 1001 дана раушан гулдерин алганды оте жаксы коремин=)))      Менин арманым мысалы,егер маган суйктим оз журегин,колын усынатын болса,ол усыныстын калыпты кунделикти жагдайда болганын каламаймын=))) Коп кабатты уйлердин ен тобесине (крышасына) шыгып,сол жерде усыныс жасаса деймин,немесе ушактын ишинде әуеде жасаса оте керемет,су астында(дайвинг) усыныс жасаса ол типти тамаша=))))))) Сыйлык деген тамаша гой,сол сыйлыкты ен бастысы адеми етип бере билу керек,адеми етип ала билу керек!Мен ушин маныздысы кандай сыйлык бергенде емес,сол сыйлыкты калай бере билгени манызды,мысалы саган бир каламды мейрамынмен деп куттыктап берсе,ол мен ушин кунделикти кызыксыз сый деп билем.Мен сол каламды сыйлыкка берер болсам немесе алар болсам,Каламга адеми тусти бант байлап,мейрамынмен деп тагы да аз гана тилек,аты жонимди  жазып,сол адамнын сумкасына,немесе столына койып кояр едим,кейн корип куанып калады=)))Романтика!!! 4)Омиринизде есте калган сыйлар?18 жаска толганымда,достарым каланын орталыгындагы лед мониторга менин суреттерим мен оздеринин тилектерин букил калага корсетип куттыктаган болатын,бир кунде сол куттыктау 18 рет корсетилген.Ардайым есиме алып,конилим котерилип калады=))))))))Тагы есте калган сый ол-суйктим алыс калада болган,тойга баруымыз керек болатын,мен бара алмайтын болдым деп айткан,танертен конырау шалып,терезеден карашы деп,теезенин астында улкееееееееен букет гулмен турганы есимде=))))))) Менде есте каларлык сыйлыктар отееееееее коп=))))) Мине осылай=)))Сурактарга жауап бере алдым деп ойлаймын,,,,,,Казакша шрифтпен еш жаза алмадым,казакшага ауыстырсам ,казак ариптери кейн цифраларга айналып кетип жатты=(((((Алдын ала кеширим сураймын!Тосын сый!