Қазағым аман БОЛСЫН!!!

Қазағым аман БОЛСЫН!!!
жеке
блог

Мен бұл жазбаны барша Қазақстандықтар оқыса деймін.Мені біздің елімізде болып жатқан жаңа нәрселерді қабылдай алмайтынымыз қатты қынжылтады.Я шындығы сол біз кім не айтсада соның айтқан ойын дұрыс мейлі ол бұрыс болсада мақұлдай беретініміз рас.Міне осының кесірінен біздің миымыз мүлде ойсыз қалады емес пе?Еліміз жақсы зат ойлап тапты делік.Ал бір адам барып маған ұнамады десе бізде соған еріп кетеміз.НЕГЕ? Қазақстан не қатырады деп өз елімізді өзіміз төмендетеміз."Қазақстан не қатыратын еді" -деп қоямыз тіпті.Біреу маған ұнамады десе барлығымызда маған да ұнамады деп Қазақстанымызды жерден алып жерге саламыз.Бұл бір бөлек әңгіме.Одан басқа жұлдыздарымызға келер болсақ Еліміздің жарқын болашағы жұлдыздарымызғада сын айтып өзімізше сынап қоятынымыз рас.Қолымыздан келсе,оңай болса бізде неге сондай жұлдыз болмаймыз а???Әрине  келмейді.Одан елімізді төмендетіп бос әңгіме таратқан оңай ғой.Менің ойымша бұл дұрыс емес.Одан да жоқ біздің Қазақстанның жұлдыздары тамаша деп неге мақтамсқа.Біраз уақыт өткен соң жұлдыздарымыз киномызды да ән,биімізді де өз нақышына келтіріп орындайды .Егер біз қолдау көрсетсек.Жұмыла көтерген жүк жеңіл.Сондықтан өз елімізді Қазағымызды мақтан етіп жүрейікші .Бұл әр бір қазақ азаматы мен азаматшасының парызы.Менің тілегімҚазағым аман болсыншы ..Құрметті Қазақстандықтар сіздерде Қазақстанның амандығын тілеңіздер.Сонда барлығыда жақсы болады...