Әйдыс ауыруының емін тапқан қазақ

Әйдыс ауыруының емін тапқан қазақ
жеке
блог

             Әйдыс ауыруының емін тапқан қазақ


Ал қазақ еліндегі қандастар бөріктеріңізді аспанға атыңыздар...Себебі қуанышты жағдай қытайдағы қандастарымыздан шыққан жаңалық, бұл жалған хабар емес...Ал төменде анығын оқыңыз 

Қытайдың шинжияң өлкесі нылқы ауданының «мыс» ауылындағы қазақ емші әлеш сабтақын ұлы өзінің 50 жыл бойы жинақтаған емшілік тәжірибесіне сүйене отырып, табаны күректей 20 жыл зерттеуінің нәтижесінде жан алғыш әзірейіл «әйдыс ауыруының» шипалы дәрісін тапқырлап үлкен табысқа жетті.Әлештің әкесі сатбақын шыққан ауылды ондағы жұрт "қара бақсының ауылы" деп атайды . Сатбақынның әкесі тегісбәй атақты бақсы әрі киелі емші болған кісі . Қасиетты әкенің киелі өнері сатбақынға онан әлешке дарыған . Әке жолын қуып, емшілікті жалғастырып келе жатқан әлешті тұыстары бұл күндері " қарабақсы "деп шақырады .Әкемнің айтқан әңгімелері мен істететін дәрілері негізінде ол кісінің дейді әлекең әңгімесінде –айтқандарынан екі томдық жазбаша естелік қалдырдым өкінерлігі бұл іске кейіндеп кіріскендігімнен көптеген құнды нәрселер әкеммен бірге кетті . Қазір менің қолымда ол кісіден қалған 500 ге жуық құпия ретсеп бар . Мен әкемнен көрген – білген сол кісіден қалған ретсептер негізінде адам емдеп жұрмын . Осылардың ішінен емдік өнімі жоғары, амалият барысында сыннан өткендерін негіз етіп, 10 парша ғылми мақала жазып, дәрігерлік жорналында жарияланды . Қазір кітап құрастырып жатырмын . Амал не, қолдайтын қолдаушы, демеп жіберетін жанашыр жан болса жақсы – ақ болар еді . .Қазір өсімдік майынан 50 реттен астам тәжирибе жасау арқылы теміреткінің бір тұрлы май дәрісін жасап шықтым . Оның өнімі٪ 90тен артық болып, тамаша рол атқарып отыр . Онан тыс, қан майласу, қан жабсбақтық,, қан қоюлғына ем болатын, екі түрлі қоспа заттан бір тұрлы сұйықтық дәрі жасадым . Бұл да жақсы өнім беріп, оның да емдік ролы٪ 90 тен жоғары болды . Осылардың бәрін дәрі завад тарында өндіруге өте қолайлы . Бірақ менде завад немесе озық аспап жоқ . Кейбір істерге жолыққанда оны шешім ете алмай діңкем қатады . Егер үкмет шынайы мән берсе, қазақ емшілігін биік өреге көтеру талабым ойым бар . Соны іске асыруға дармен жоқ болып отыр .Әлеш емші 1990 –жылдардан бастап " әйдыс ауруының емін табуға бас қадыра бастаған . " әттең осы бір жан алғыш дерттің шипалы дәрісін тапсам, адамзат өміріне арашашы болсам, міне осындай қияға тартқан қиялдың мазалауымен талай күнді батырып, талай таңды ұйқысыз атырды . Анау бір жылы қатты қалжыраудың салдарынан қан қысымы күрт жоғарлап, жарым денесі салданып, тыл ауыздан қалып, төсек тартып жатып қалып дохтырлар басын әпірес жасамақшы болғанда әпірес жасатудан бас тартып үйіне қайтып келіп, өзін – өзі емдеп – домдап жаны жар қабақтан қалды . Ол біраз сауыға салып, зерттеу жұмысын тағы да жалғастыра берді . Ол " айдыс ауруының " емін табудың қарбаластығы барысында недәуір ауыртпашылқтарды басынан өткерді . Өнер иелерінің абысындай сыршылы, күндестей күншілдігі қалған ба . Ішінәрә адамдар оны сылтың қып " << сен басқа шипәгерлерден астым деген күндеде халқарадағы не бір атақты Мамандардан артық емессің, сенікті құр әрәмтер болғандық >> деп келеке етісті . Бірақ, мейлі қандай кедергілер болсада осыбыр төтенше күрделі жұмыс үстінде әлекең алған бетінен қайтпады . Зерттеуін жалғастыра берді . Жалғастыра берді . Деседе, басқалардың мазақтауымен жұмыстың жапалғы қабаттасып кеткенде әлекеңдегі белсенді емөтсиәмен қайтпас рухын сақтауы да қиынға соқты . Тәжирибесі сәтісіз болған кей кездері акау осы мазақтаушылардың айтқандарының да жаны барма қалай ? Депте ойлады . Бірақ торықпады " зерттеу жұмысын сәтті орындамай тынбаймын " нан жазбады . Осыбыр қияға тартқан қиялдың мазалауымен 20 жыл толғатты . " қиял құдыреты –білімнен де маңызды, өйткені білім шекті болады, қиял бүкіл әлемді орап жатады >> дейді ейнштейін . Әлекең, өмірден, амалияттан қажырлылқпен үйренуден, үңіле зерттеуден бас қатыра ой жүгіріту, қайта – қайта сынақтан өткізу, сан мәрте тәжирибе жасап, алуан түрлі шоптың қасиетын айырып " әйдыстың " емдік дәрімін ақыры тапты . Сонымен әлекең " әйдыс ауруына кіріптәр болған бір әйелді бір жыл дауалап 2014-жылы 4-ай ішінде құлантаза сауықтырды . Қазір ол әйелдің қолында жоғары дәрежелі емханәнің бұрынғы қойған диагнозымен биыл қайта тексеріп жазылғандағы жайлы куәлігі бар . ." менің өміріме нұр, көңіліме гүл сыйлаған, айқпас дерттен құтқарып, жарық дүниенің жазына әкелген әлеш әкеме мың да мың рахымет " міне бұл айқпас аурудан айыққан әлгі әйелдің жүрек жарды қуаншы, әлеш емші қазір " айдыс " ауруына шалдыққан 4 адамды жалғасты дауалау үстінде, әлекең " ақ шеккендерді айықтырудың дәрісін де тапқырлап отыр . Мұ бада әлекеңнің осы зерттеу жетістігі ұртыс жалғастырлса адамзат " айдыс " сынды жан алғыш дертке қош айтуы мүмкін . Ғалым дегеніміз тек көп оқыған деген мағананы бермейді . Оқуы қанша жоғары болғанмен сол оқуды толық бойына сыңырып жасампаздықпен қолданып, жаңалық аша алмаған адамдар ешқашан да ғалым бола алмайды . Көп оқымағанымен әлеште өмір мектебінен жалықпай үйреніп, ерінбей еңбектеніп, бір іске зор үміткерлікпен бел байлап, батылдықпен кірскендіктен ғана табысқа жетіп отыр . Ешқандәй бір әйгілі ғылым ордасында оқып көрмеген .

Мұсылман мединтсиәсінің атасы – ибін ысинада, түрік халқына аңыз болған лұхман хакымде, қытай емшілігінің негізін салған хуато мен ли шыжын де оқумен емес зерттеумен тұжырымдаумен мың қайтар жүргізген қажырлы тәжірибелерінің арқасында ғана ғылымнан орын алған еді . Ендеше мынау қазақ емшісі әлпештің ұшан-теңіз былымымен іске асырған тәжірибелері де дәл осы ұрдыспен алға басқан ширек ғасырдан артық жәнкешті зерттеуінің нәтижесі емеспе ?.Тапқырлық талмай талаптануды қажет етеді . Жасампаздық жарату көрінгеннің қолынан келе бермейді . Өмірден, амалияттан, үңіле зерттеп, бас қатыра ой жүгіртіп, қайта-қайта сынақтан өткізуден келеді . Иә, адамда ұлы мақсат, қажымас қайрат болса табысқа жетпей қоймайды . Қажыр-қайратымен табысқа жеткен, әлекеңнің қолға алған жұмысын табандылықпен қажырлықпен жалғастыра беруін, табыстан табысқа жете беруін тілер едік .     жәлел нұрталып ұлы Күнес аудандық радио-телевизия мекемесі Байланыс нөмір : 13070363973) 

Әлеш сабтақын ұлы телефон: 18299245616