Боратты жәсірінөлтіру ұйымы

Боратты жәсірінөлтіру ұйымы
жеке
блог

             Боратты жәсірінөлтіру ұйымы

Бүкіл әлем алдында қазақты масқаралаған бораттың көзін құрта алмайтын қазақ жоқ дегенге мен сенбеймін.Интернеттің арқасында ептеп жүріп, екі айдың ішінде, осы сүмелекті өлтіру ұйымын құпия құрып шықтық.Бұл ұйымға үш адам қатыстық.Қытайдан мен, қазақ елінен әрі спортшы, әрі мерген сергіт есімді жігіт және түркиә елінен бес мемелекеттің тілін білетін, а қ ш пен батыстың көп елдерінде саяхатта болған әйжүрек есімді қазақ бөйжеткен.Бізді қолдаушылар өте көп бөлді.көптеген намысты, ауқатты азаматтар біздің карточкамызға мыйллиондап қаржы құйып тастады.Мен бейжиңге барып, а қ ш, әнглиә, гермәниә, мексика... Қатарлы сегіз елге ۈиза аштырып алдым да қазақстанға аттандым.Үшеуміз жоспар бойынша қазақстанның тараз қаласында бас қостық.Тараз қаласында бізді қарсы алушылар бізге бораттың жекелік ахбараттарын молынан дайындап берді. Ең маңыздысы олар бізге а қ ш барған соң хабарласуға тиісті бір қанша азаматтың телефон нөмірін берді.ә қ ш-тағы олар бізді информатсиямен қамдауға жауапты болыпты.Тараз қаласында төрт күн болдық.бұл кезде біз көптеген әскери техникалық білімдерді үйрендік.Бесінші күні борат қайдасың деп ұшып кеттік.Біз алдымен берлин қаласына қарай ұшаққа отырдық.Үшеуміз берлинде бір күн болдық та, ертесі кеште а қ ш-тың л ыштатына қарай ұштық.Таможнада әйжүрек аудармашы болып жүрді.әйтеу, соның арқасында еш кедергіге ұшырамадық.А қ ш-тың л ыштататына жеткен соң, әйжүрек бір тәксиге келісті де, с қалаға қарай тәксимен жүріп кеттік.Үйткені, оңбаған, олемқапқыр борат осы с қалада тұрады екен.Біз екі сағат жүріп, с қаласына жеткен соң, дереу бір мейманханаға орналастық.Әйжүрек әлгі азаматтарға телефон жалғап еді, олар бізге бораттың үйінің әдырысын, оның қашан қайда баратынын, қандай саяхат жоспары бар екенін түгелдей айтып берді.Байқасам, бұл жақтағылар бір-бырының білөгінә хаккерлык қылуға мапандай ұқсайды.Екінші күні әйжүрек тағы бір адамға телефон соқты.ол бізді іздеп келді. Ол жігіт сол с қаламен қазақстан арасында, екінші қол әۈтөкөлік саудасын істейтін жігіт екен. Соның көмегінде, біз көлік пен құралға ие болдық. Және ол бізден бораттың әдырысын білген соң, біздің меймәнханәмізді ауыстырып, бізді бораттың үйіне ең жақын жердегі бір тоселханаға орналастырды.Ол жігіт бізді алдымен базарға бастап апарып, үшеумізге жергілкті тұрғындар киетін модды киімдерді алып берді және бізге жергілікті тұрғындар сыяқты өте еркін жүруді ескертті.Біз оның машинасына отырып алып, бораттың үйінің маңын екі күн айналдық.Я, бораттың үйін де көрдік.өл өзі дардай сәулетті үйде тұрады екен.зәйірі, сол борат кинөсінән тапқан қаржысына осы үйді алған ұқсайды.Үшінші күнінен бастап, оның ұйының маңын жаяу жүріп бақылайтын болдық.Алтыншы күні түстен кейін орай келді.бөрәт үйіне жалғыз келді.Әйжүрек оның артынан іле-шала кірді.Әйжүрек оған кинө түсіруге көмек сұрай келгенін айтып еді, борат оған үйіне кіруге рұхсат берді.Әйжүректің қолфоны ашық, бізге жалғанып тұрды. Сергіт екеуіміз қолфон арқылы олардың сөздерін естіп, машина ішінде сақадай сай отырдық.машинамыз оның үйінен жетпіс-сексен метір ғана аралықта еді.Үш-төрт миноттан кейін әйжүрек тамағын кернеп белгі берді.бүнісі келсеңдер болады, ол үйінде жалғыз дегені еді.Сергіт екеуміз оның үйіне қарай беттедік.өзімізше, еркін, асықпай жүріп келеміз, бірақ, іштей өте асығып келеміз.Есікті ашып, оның үйіне кіріп келгенімізде, әйжүрекке әңгімесін айтып отырған борат бізді көріп, бірдеме деп былдырлап орнынан тұрып келе жатқан еді, сергіт оны шекеден тарс еткізді.Бір тал оқ. Қақ маңдайынан тиді.өл құлап түсті.''сендей малғұнның сөзін тыңдағым да келмейді'' деп кеудесіне тағы екі тал оқты атып жіберді де: ''мынау сенің қазақты масқаралағаның үшін берілген бүкіл қазақтың сыбағасы'' деді сергіт.Ал, кеттік.Үшеуіміз оның үйінен асықпай, жайбарақат жүріп шықтық да, машинамызға қарай келдік.Шоферымыз бізді асыға күтіп тұр екен.''қалай болды, жігіттер?'' деп сұрады. ?''борат жойылды. Қазақтың бір арманы орындалды'' дедік.

Шоферымыз ''ой, жарайсыңдар, жігіттер!! '' деп бізді мақтап, айропортқа қарай зуылдады. !Жол ортада бір көпірден отып бара жатқанымызда, ол сергітке тапаншаны өзенге лақтыра салуды бұйырды.Сергіт терезені түсірді де, тапаншаны қағазға ораған күйі өзенге тастай салды.Бұл да тамаша ақыл болды.Екі сағаттайжұрып, ол бізді айропорттың маңына әкеліп тастады.''жігіттер, жол болсын!! Енді, мен де бұл қалаға баспаймын. Сауданы басқа қаладан бастауым керек'' !.Үшеуіміз оған хош айтып, айропортқа кірдік.Ең тез аралықта жүретіні қырық миноттан кейін фырансияның фариж қаласына ұшатын ұшақ кезегі бар екен.Әйжүректің арқасында, үш белет алып үлгірдік.Айтарға болмаса, іштей қобалжулы едім.Ұшаққа шыққанша асықтым. Ұшаққа шыққасын, ұшақ ұшқанша асықтым.Ал, қасымдағы екеуі жайдарлы.Қойшы, әйтеу, фариж қаласына жетіп, ү уф дегенім-ай.Ертесі фариждан анкараға белет алдық та, тұркияға жетіп алдық.Әйжүрек түркиада қалды.Сергіт екеуіміз алматыға ұштық.Алматыда сый-құрметке бөленіп, бір апта дем алып, ауылға келсем, ә шіркін, __деп осындай үлкен жоспар құрып жүрмін десем, қасымда тыңдап отырғандар: __ жоспарың жақсы екен, енді бір жоспар құршы, жақында ресейде қазақты масқаралаған жириновскии деген біреу пайда бөліпті.мөскۈада тұрады екен. Қазақтарға тіл тигізіпті. Сол туралы да бір жоспар құрып жіберші дегені.