Адам өмірінен алынған оқиғалар.[ 2-бөлім ]

Адам өмірінен алынған оқиғалар.[ 2-бөлім ]
жеке
блог

Мен не iстерiмдi бiлмеймiн. Турмыстан кайтып келген кызды суйiп калдым. Журекке амiр журмейдi гой. 1000 сулудын iшiнен тандаганым сол болды. Ата анам карсы. Ата ана разылыгын алмай ол кызга уйлене алмайм. Егер сол кызга уйленер болсан акем менi балам деп санамаймын уйден кетесiн дегенi бар. Бiр жагында суйiкти перiштем екiнши жакта менин ен жакын аке шешем, тумаластарым. Неге бiз турмыстан кайтып келген кыздарды жазгырамыз. Барлыгы тек келiншектерден емес куйеуiнен де болады. Неге олар бакытсыз болу керек ар адамнын бул жалганда озiндiк орны бар емес пе. Мен сол екi оттын ортасында калгандаймын.

Бала кезімде барлық киімім екіге бөлінетін еді: «далаға шыққанда киетін» и "қонаққа барғанда киетін"

Бір жыл бойы үйдегілерге английскиден репетиторға барып жүрмін деп ақша алып жүрдім.Бірақ репетиторға бармай, үйде өз күшіммен дайындалдым, ақшаны тығып жинай бердім. Жылдың соңында экзамендерді норм тапсырып шықтым. Ал жинаған ақшаға Iphone сатып алдым.

Менин кызым болды. бир-биримизди катты суйетин едик. 3жылдан астам уакыт бирге болдык. ал ол кыз жол апатынан коз жумды. иа киын, алдымнан жугирип шыга келетин сиякты. кездесетин жерге кунде баратын едим. козден жас токтамайды. типти сол жерден турмай танертен уйге баратын едим. оз озиме мулде карауды койдым. усти басым лас лас. иа умыту мумкин емес ко. телефонга биреу согып жатырса сол сиякты, бирак мангиге сокпайтынын жаксы билемин. айтеуир жай жайдан озиме келдим. бир кызбен 3ай журип осы наурыздын 30ында уйлендим. бирак тагыда жолым бол
мады. ол арынан айырылган адам екен. кейде ойлапта жатасын неше адаммен болды екен деп. сол ушинде талай урдым. билмим намыс жибермейди. сыртымнан онын кыздыгын алган адамда ангиме айтып журген шыгар. касыктап жинаган абыройым айрандай тогилди. азирше арамызда бала жок. буйырса айырылысып кетсем жаным жай табатын шыгар. ишимдегини осында жаздым. уакыт болип окыгандарына рахмет. бакытты болындар.


Бұданда басқа құпиялы оқиғаларды,1001 Оқиға паблигіне таба аласыз.
http://vk.com/okiga