Microsoft компаниясы windows XP бағдарламасынан бас тартты.

Microsoft компаниясы windows XP бағдарламасынан бас тартты.
жеке
блог

Microsoft компаниясы windows XP мен арадағы жұмысын тоқтаты. Енді бұрыңғы windows XP-ді пайдаланушылар мен, осы бағдарламада жұмыс жасайтындарға жаңартылу берілмейтін болады. 
Мамандардың айтуынша бұл бағдарламаны ұзақ мерзімде пайдаланушылардың компьютерлеріне вирустық қауіптің тым қатты төніп тұрғанын ескертеді. Және хакерлер көптеген әрекеттерге барып, түрлі вирустар жұқтыруға ат салысатындар  ХР бағдарламасын жақын арада вирустарға толтыруға кірісетінін айтады.
Ресейде бұл бағдарламамен 42% компания жұмыс жасайды екен.  
Ал кейбір мемлекеттік орындар бұл бағдарламамен тағыда біраз жүре тұруды көздеп, келісім-шарт жасасуда. Мысалға алатын болсақ Ұлыбритания Microsoft компаниясымен 8,8 млн долларға уақытын ұзартуға келісім жасасты. 
Каспер антивирусының сарапшысы Дейф Флиннің айтуынша - каспер антивирусын әрбір бесінші компьютер Windows XP-ді қолданатынын және әр кез осы бағдарламаға қауіптің тынбай төніп тұрғанын айтады.
Тағы бір айта кетелік, жаңадан шыққан Windows 8.1 бағдарламасы түрлі вирустарға қарсы жақсы күш көрсете алады екен. Microsoft мамандары болса тез арады Windows 7, Windows 8 болмаса Windows 8.1. бағдарламасына көшіп алуды ескертеді.