Сыйлык!!!! ЭСТАФЕТА!

Сыйлык!!!! ЭСТАФЕТА!
жеке
блог

Салеееееем ДОСТАР! Маганда эстафета таякшасы келип калыпты, кашан келер екен деп кутип журген едим! Раукага рахмет!!! Менде бугин дебют=))) Эстафета таякшасы биринши рет келип отыр маган=)))) Ал кеттик!)))

  Қандай сыйлықтан бас тартар едіңіз?

Шын конилмен сыйланган сыйлыктардын ешкайсынан бас тартпас едим....  

 Сізге ұнайтын кәдесыйлар 

Маган кобине кумис ашекейлер катты унайды. Сырга, алка, сакина т.б кумистен жасалган буйымдардын коби.

Өміріңізде есте қалған сый

Менин акем маган сюрприз жасаганды унататын. 5-6 сынып окып журген кезимде, менин туган куниме МУЗЫКАЛЬНЫЙ ЦЕНТР силаганы али есимде. Елде дурыс магнитафонда жок кез, калай куанганымды билсениздер гооооой=))) Даусы ап-анык кой мынанын деп айкайлап, секирген едим=)))

Сосын,15 жасымда моторлла L7 деген соткалар шыгып жаткан кези еди гой, биреуден кордимда, уйге айтып келгем: осындай сотка шыгыпты, жип-жинишке, флешка салынады екен деп айтып едим. Ертенинде акем калага кеткен еди, кешке келгенде алдынан жугирип шыксам, сол мен айткан сотканы алып келипти=))) Сонда куанышымда шек болмаган...

 

Еркебулан Кайрахан деген жигит бар гой осы массагетте, сол маган диск силаган еди, бирак колыма али тимеди((( еу, Еркебулан диск кайдаааааааааааа???


Сізді жалықтырған кәдесыйлар

Мектепте окыганда, сыныптагы улдар жыл сайын 8-наурызга айна мен тарак сыйлайтын=))) Уйде коллекция болатын айна мен тарактын=)))

Эстафета таякшасын Еркебулан мен Газизага беремин=))))