Менің хоббиім

Менің хоббиім
жеке
блог

Әркімнің өзіндік ерекше қабілеті бар, әркімнің қайталанбас өзіне тән қызығушылығы бар. Арамызда сан мыңдаған коллекционерлер де жүр. Өз хобби болған марка жинаушылар, бөтелкелер немесе монета жинаушылар, керек десеңіз әр түрлі сүйек жинаушылар да табылады.

Мен де сол көп қатарлы коллекция жинаймын. Менің хоббиім «Әлем банкноттары»!!! Қазірдің өзіде жиған тергенім біраз дүние болып қалды. Ең көне қағаз ақшам 1961 жылы шығарылған болса, ең ерекшесі 1988 жылы Полшада шығарылған қағаз ақша.

Қағаз ақшалар туралы мағлұматтар да өте қызықты. Мүмкін оқып шығып сізде оған деген махаббатыңыз артып, ерекше ақша үлгілер топтауға ниет етерсіз. Ал енді қызық дүниелеріммен бөлісейін:

 

1. Әлемде халықаралық валю­та қорында тек 4 түрлі валюта: АҚШ доллары, еуро, иена, юань ғана қолданылады.

2. Жер бетіндегі ең көне ақша ол – британдық фут-стер­линг. Осындай атаумен сонау 1066 жылдары күміс мо­неталар шығарыла бастаған екен.

3. Ең жас валюта – еуро. Еуро айналымға 2002 жылы енгізілген.

4. Тек коллекционерлер жинайтын валюталар да шы­ғары­лады. Бұлар көбіне жеке мемлекет ретінде мойындал­маған елдердің ақшалары. Олардың қатарында Скудо, Драм секілді ақшалар бар.

5. Көптеген елдерде ұлттық валюта суретін қолдануға шек қойылған, олар авторлық құқықпен қорғалады. Мә­се­лен, Ұлыбритания валютасының суреттерін ақша бел­гісінің шы­ғарылғанына 50 жыл толғанда ғана қолдануға бо­ла­ды.

6. 2009 жылы Зимбабве Орталық Банкінің төрағасы Ги­­деон Гоно математика саласында «Шнобель» сыйлығын ал­­ған. Ол бұл сыйлыққа 1 центтен 100 триллион долларға дейін­­гі банкнот шығарғаны үшін ие болды. Осылай ол ха­лық­қа триллионға дейін санауды «үйретті».

7. Қағаз ақшаны ең бірінші қолданысқа енгізген ел – Қы­тай.

8. Әлемде екі жүзге жуық валюта түрі бар.

9. Жер бетіндегі ең қымбат ақша – Кувейт динары.

10. Әлемдегі ең құнсыз валю­та Зимбабве елінің доллоры.