Алишер Қайратұлы: «Қайрат Нұртаспен бірге ән шырқау маған үлкен рух берді»

Алишер Қайратұлы: «Қайрат Нұртаспен бірге ән шырқау маған үлкен рух берді»
жеке
блог

Алишер Қайратұлы: «Қайрат Нұртаспен бірге ән шырқау маған үлкен рух берді»

  • Сіз өнер жолына қалай келдіңіз?
  • – 12 жасымнан бастап, мен ән өнеріне қатты қызықтым. Бала кезімнен Мейрамбек Беспаевтың, Қайрат Нұртастың әндерін тыңдап жүрдім. Солар секілді ән әлеміне қанат қағуды қиялдаушы едім. 2012 жылы, ол кезде мен 15 жаста болатынмын, апамның үлкен тойына өнер көрсету үшін Қайрат Нұртас келді. Оның әнді жан-жүрегімен тебіреніп айтқандығы, сахнадағы шынайы қимылы маған ерекше әсер етті. Өнер жолына келуіме шабыттандырған да сол әнші ағам деп айтуға болады.

  • Сонда Қайрат Нұртас сіздің туысыңыз ба?
  • – Жоқ, туысым емес.

  • Отбасыңызда өнерге жақын адамдар болды ма?
  • – Гүлжамал апам ғана жас кезінде ән айтып би билеген.. Ал әкем мен анам өнерді ерекше сүйетін жандар. Сахнада ән айтпағанымен, гитарамен ән шырқап, көңілді кештердің себепкері болып жүреді.

  • Әнді қалай таңдайсыз?
  • – Ең бастысы, ән жүрегіме жақын болғанын қалаймын. Және ән таңдарда отбасыммен ақылдасып, кеңес сұрауды да жөн көремін. Бірінші, мен үшін әннің сөзі, мән-мағынасы маңызды, содан кейін барып әуенін таңдаймын.

  • Қоржыныңызда әзірше қанша ән бар?
  • – Қайрат аға екеуіміздің дуэт болып орындайтын екі әніміз бар. Бірі – «Алматы түні», екіншісі – «Қалай жетемін». Үшінші ән жаздырып койдық өңделу үстінде алла каласа олда жарыкка шыгады.

  • Сіз еліктеуге лайық деп қай әнші, жұлдызды айта аласыз?
  • – Қайрат Нұртас (күліп). Әзірше...

  • Сіздіңше өнердің ең биік шыңы деген қандай жетістік?
  • Халықтың ыстық ықыласына бөлену. Тыңдарманның жүрегіне ой салып, тебірентетіндей керемет әнші болу. Өз еліңе танылу.

  • Жасыңыз 16-да екен. Балалық дәуренмен қош айтысып, жігіттік шаққа да жетіп қалыпсыз. Бала күніңізден не түйдіңіз? Ақшаға сатылмайтын дүниелер деп нені айтасыз?
  • – Ақшаға сатылмайтын дүниелер деп махаббатты айта алар едім. Әсіресе отанға деген махаббаты айталық. Қазіргі заманда денсаулықты да сатып аласың. Дұрыс тамақтанып, емделу үшін де қаражат керек.

  • Әндеріңізді қай студияда жаздырасыз?
  • – Әр түрлі студияда. Жеке студиямыз жоқ.

  • Келешекте бала арманыңыз орындалып, үлкен өнер адамы болсаңыз, өнер өкілдері арасында қай қасиетті жоғары бағалар едіңіз?
  • Адалдық, адамгершілік қасиеті. Өнер – әншінің жеке меншігі емес, өнер халықтікі. Жұлдыз сол халықтың өнеріне адал болса екен деймін. Рухани бай, жүрегі таза, иманды адамдар ғана өнердің ортасында жүріп, елге үлгі бола алады.

  • Сізге бала кезден ұнамайтын дүниелер...
  • – Өтірік айту, жалған мінез көрсеткенді ұнатпаймын. Лайықсыз мақтанатындарды су қаным сүймейді. Қандай жағдай болмасын, өмірде де, өнерде де «арық сөйлеп, семіз шыққанды» мақсат тұтамын.

  • Анаңыздың ең жиі айтатын ақылы...
  • – «Сабыр түбі – сары алтын» деп, сабырлыққа, ұстамдылыққа үнемі тәрбиелеп отырады.

  • Неше ағайындысыз?
  • – Үш ағайындымыз. Ағам Аркен, өзім және ең кіші бауырым – Абылай. Ағам Ұлыбританияда білім алуда, қазір студент. Ал інім 5-сынып оқушысы.

  • Сіз өзіңіздің бағыңызды жаққан қай ән деп ойлайсыз?
  • – «Алматы түні»

  • «Алматы түні» әнін таңдап алуыңыздың себебі неде?
  • – 2012 жылы жоғарыда айтып кеткенімдей апамның тойына Қайрат Нұртас келген болатын. Сол кезде мен әнші ағама Сізбен бірігіп ән айтсам деген арманым бар дедім. Ол менің табиғи жанды дауысымды тыңдап келісімін берді. Менің қуанышымда шек болмады. Себебі осы уақытка дейін қаншама ұсыныстар түскен Кайрат ағамның мені таңдауының себебін әлі күнге дейін білгім келеді. Қуанышты хабарды естіген соң ел ықыласына боленген яғни Қайрат аға екеуміз ән іздеуге кірістік. Қаншама ән таңдауымызда болды, бірақ жүрекке ең жақыны, дуэтке лайықты деп осы әнге тоқтадық. Бұл ән ертеректе қобызшы әпкеміздің Ақерке Тәжібаеванын орындауында музыка болатын. Сөзін өнердегі сегіз қырлы, бір сырлы Толғанай әнінінң авторы Қүрманай Бақтиярқызына жаздырдық. Ән сәтті шығып мені үлкен қуанышқа болеп жатыр.

  • Арман орындалады дегенге сенесіз бе?
  • – Әрине, егер адам шын қаласа, сол дегеніне жетеді. Ол әр адамның өзіне, қабілетіне, мақсатына, ниетіне байланысты деп ойлаймын.

  • Сіз жаңа ғана сахнаның киесін сезініп жүрген жас талантсыз? Сахнада қатты қобалжисыз ба?
  • – Есімде қалғаны, алғаш рет Қайрат Нұртаспен бірге Республика сарайында ән шырқағанымызда, қатты қобалжыған кезім. Мұндай үлкен сахнада алғаш ән орындап жатырмын және менің жанымда бүкіл Қазақстанның сүйікті әншісі бірге ән айтпақшы. Қателесіп кетемін бе деп ойладым. Бірақ ағамның сахнада шынайы эмоциямен беріле ән айтып тұрғандығы ерекше рух берді. Сол сәттер әлі көз алдымда.

  • Ән айтудан өзге басқа қандай хоббиіңіз бар?
  • – Спортпен айналысамын. Бос уақытымда дене жаттықтыратын түрлі үйірмелерге барып тұрамын. Әкем үшін менің әнші болуым міндетті емес. Дегенмен, әкемнің ерекше қолдау білдіріп, алға жетелеп отыратындығы, сенімі үлкен күш береді. Ол, қарапайым жұмысшы бол, әнші бол, әйтеуір қазақ деген атқа лайық азамат атанып, еліңнің ұлы бол деп тәрбиелейді.

Сұхбаттасқан Айгүл Дәден