Егер жарнама коммерциялық мақсатта ғана емес, сонымен бірге әртүрлі әмбебап және рухани ұстанымдарды көздесе, оның тиімділігі бірнеше есе артады.
"Терінің түсі болашақты айқындамауы керек". Расизмге қарсы жарнама.
Colgate компаниясының суды үнемдеуге шақырған әлеуметтік жарнамасы: "Екі минут ішінде жұмсайтын су біреудің екі күндік қажетін өтейді".
Донор болуға шақыратын жарнама: "Ең жаман адамда да жақсылық бар (тіпті Гитлерде де)".
"Жылдамдық өлімге себеп". Автомобиль жылдамдығын арттыру балалар өміріне қауіп төндіреді.
"Ашты тойдыру қиын емес". Мұқтаж адамдарға көмектесу керегін еске түсіретін жарнама.
Көлік жүргізу кезінде телефонмен сөйлесу өлімге әкелуі мүмкін. Күйеуінің көлік жүргізіп келе жатқанын білсе де, әңгімені аяқтауға асықпайтын әйелдерге арналған жарнама.
Қауіпсіздік белдігі өміріңізді сақтайды.
Қоқысты байқау үшін ол қаншалықты үлкен болуы керек?!
Темекі шегу фашизмнен де артық адам өліміне себеп болады.
"Кейбір мәселелерді жасыра алмайсыз". Әйелдерге қатысты зорлық-зомбылықты ескертуге шақыратын жарнама.