Киілген, бірақ сапалы киім саудасымен айналысатын америкалық ThredUp сынды компаниялар алдағы он жылда негізгі нарықты жаулап алады.
Бұл сарапшылардың пікірі. Мамандар 2027 жылға қарай қайта сату нарығы масс-маркеттен гөрі басымдау болады деген қорытындыға келді.
ThredUp-тың жыл сайынғы зерттеулері нәтижелерін жариялайтын баяндамасындағы мәліметтерге сәйкес, 2022 жылы киілген киімсаудасы $ 20 миллиардтан $ 41 миллиардқа дейін өседі. Ал, тұтынушылар гардеробының 11 %-ын Second Hand киімдері құрайды.
«Болашақта гардероб біз көріп жүргеннен мүлде бөлек болады», - дейді ThredUp компаниясының өкілі. Әдетте киілген киімді сапалы дизайнерлік үлгіні арзанға алғысы келетіндер тұтынады.