Оқи отырыңыз

Мың тал егу жайындағы өсиеттен гөрі, бір шыбық отырғызған тағы артық.

Автор: Дінмұхаммед Қонаев

— Редактор бағаны —

Байтұрсынұлы Нобель сыйлығы жайында
Байтұрсынұлы Нобель сыйлығы жайында

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ

— Үздік әуендер —

Нұржан Тәжікенов - "Сағыныш"
Роза Рымбаева - Алтын сағым
"Тұран" тобы - Kara jorga - people's songм
"Тұран" тобы - The swan - N. Tilendiev
"Тұран" тобы - Kaiys's weeping - poems by S. Kudaiberdiev (the epic of 'Layla and Majnun')
"Тұран" тобы - Zharapazan - people's song - poems by S. Medeubek
Бас бет / Бойжеткен / Сымбат / Жаттығу залына барсаңыз...

Жаттығу залына барсаңыз...

Жаттығу залына барсаңыз...

Тер төгіп жаттыққан жаттығуларыңыз денеңізді сымбатты етсін десеңіз барлық нюанстарын есепке алу керек. Ең басты неге назар аудару керек екенін мамандар әңгімелеп бермек.

1. Маңыздылығына қарай саралаңыз. Машықтануды ең маңызды деген жаттығулардан бастаңыз, әйтпесе кейін оған күшіңіз жетпей қалуы мүмкін.

2. Аяқтарыңызды жаттықтырыңыз. Аяққа арналған жаттығулар артық калориялар мен майларды кетіруге ықпал етеді.

3. Су ішіңіз. Бұл өте маңызды, өйткені ағзаның құрғауынан ешқандай пайда жоқ.

4. Ұзағырақ машықтаныңыз. Ағза майларды машықтанудың жарты сағатынан кейін кетіре бастайды. Көбірек машықтанған сайын, көбірек майлар кетеді. Бір сағаттан артық машықтануға тырысыңыз.

5. Жиі тамақтаныңыз. Күніне аз ғана мөлшерде 5 уақыт тамақтануға тырысыңыз, бұл зат алмасуды жиілетіп, толып кетпеуге ықпал етеді.

6. Әртүрлі жаттығулар. Күніне дене мүшесінің бір бөлігін ғана машықтата бермеңіз. Бұлшық еттер қалпына келу үшін уақыт керек. Жаттығуларды бірнеше күнге бөліп тастаңыз, мысалы: аяқ – дүйсенбі, арқа – сейсенбі, кеуде – сәрсенбі және т.с.с.

7. Созылып, керіліңіз. Машықтануды бастарда және аяқтағанда дене мүшелерін созып жаттығулар жасаңыз. Бұл бұлшық еттердің денсаулығына маңызды.

8. Жаттығуларды алмастырып отырыңыз. Дене бір текті жаттығуларға үйреніп алады, сондықтан басқа да іс-қимылдар мен техникаларды пайдалануға тырысыңыз.

Сурет: ya-zdorov.kz

Дайындаған: Анар Мұстафина

8256 4
Рейтинг: +1

Дайындаған: Anara Mustafina
Қосылған күні: 14 тамыз 2012, 13:27
Пікірлер
+0
14 тамыз 2012, 15:36

Жаттығу залына кірмейтін болдық қой универде дене шынықтыру аяқталғалы

+0
14 тамыз 2012, 15:45

Жаттығып жанымды қинағым келмейтіні бар )

+0
14 тамыз 2012, 20:57

ағзаға күніне көөөөөөп су керек

+0
18 наурыз 2013, 13:31

келісемін су керек ағзаға? тері құрғақ болса? су жетпегеннен

Пікір білдіру:

Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе сайтқа кіріңіз.

Әлеуметтік желі арқылы кіру:

Соңғы аудармалар

EXO – For Life [kaz_sub]
EXO – For Life [kaz_sub]

Оңтүстік кореялық-қытайлық бойз-бэнд EXO "For Lifе" бейнебаянымен қайта оралды. К-поперлер жақсы білетіндей, 2016 жылдың 5 қазанында S.M. Entertainment EXO-ның ізбасары EXO-CBX тобын таныстырды. "For Life" бейнебаянын Lvoe фансаб-тобы қазақша субтитрмен ұсынып отыр. Көрейік! 

JESSICA – Wonderland [kaz_sub]
JESSICA – Wonderland [kaz_sub]

Джессика Чон – корей-американ тегінен шыққан әнші, биші, актриса, модель. АҚШ-тың Калифорния штатында туған. Ағылшын, корей тілдерін жетік меңгерген. Girls’...

EXO - Lucky One [kaz_sub]
EXO - Lucky One [kaz_sub]

Оңтүстік кореялық әйгілі бойз-бэнд EXO тобы бүгінде дәурені жүріп, дүркіреп тұрған топ болып отыр. Жігіттер тобы тек Оңтүстік Кореяда ғана емес, Азияда...