Түбегейлі шешімім!

Түбегейлі шешімім!
жеке
блог

Ғашық боп қала беремін...

Түбегейлі шешімім, түбегейлі.
Жүрек сенен өзге бақ тілемейді.
Мен өзіңе ғашық боп қала берем
Қарасаң да сен маған күле мейлі.

Сен маған сағынуды үйретпеші,
Үйретпеші. Жанымды күйретпеші.
Мен саған ұнамаймын. Түсінемін...
Бірақ тек арамыздан сый кетпесін.

© Н. Еркөбеков