Сыйлық деген сыйқыр бар!

Сыйлық деген сыйқыр бар!
жеке
блог

Эстафета таяқшасын қабыл алдым. Гүлнұр ханым сізге рахмет! Аманатқа қиянат жасамай барынша тырысып, сіз айтқандай позор шашпай жазып жатырмын . Сыйлық қабылдауды барлығы жақсы көреді деп ойлаймын, оны адемілеп сыйлап беру де өнер сияқты. Мен өз басым,сөзім өтетін жандарға,жақын құрбыларыма, қандай сыйлық қалайтынымды еркін айтам.

Сұрақтарға жауабым дайын!!!!!!!!!!!!))))))

 

1)       Нендей нәрселерді сыйға тартқанды жек көресіз?

 

Ондайым жоқ. Қалаған нарсемді сыйға тарта аламын, өз талғамымен таңдап, ол адамға керек ауууууу деген оймен, шын ниетпен даритай аламын))))

 

 

2)       Қандай сыйлықтан бас тартар едіңіз?

 

Ешқандай сыйлықтан бас тартпайм... Кез келген шын көңілден,шын ниетпен сыйлаған сыйлықты қабылдауға дайынмын. Тіпті кішкентай,ұсақ түйек болса да. 

 

3)       Сізге ұнайтын кәдесыйлар?

 

 

Әйел жандарға не ұнайды? Ең бірінші әрине Гүл сыйлаған. Сүйіктіңнен қабылдаған қызыл түсті раушан гүдерге не жетсин.

 

 

Кейін суйіктің алтын жүзік сыйласа, және өмірлік жолыңа серік болуға ұсыныс тастаса, нұр үстіне нұр болар еді..... 

 

 

Нақтылай келер болсақ, ұялы телефон, адемі қолға ұстайтын сөмкелер, әрине де иіс сулар.

 

4)       Өміріңіздегі есте қалған сый?

 

Есте қалған сый, колледждін 1 курсында оқып жүргенде, бір жігітпен кездесіп журдім, есімі Жандос. Сабақтан алып кетіп, тосын сый сыйлаған, алтын жузік,оң қолымның  безымянный (қазақшасын білмедім) саусағыма кигізіп берген болатын. Есімнен кетпейді.

 

5)       Сізді  жалықтырған кәдесыйлар?

 

Бухгалтер болып істеп жургеннен кейін ба????  Календарь көп сыйлады жаңа жылда...