ҮЙ ЕЛЕСІНІҢ КҮНДІЛІГІ 10.

ҮЙ ЕЛЕСІНІҢ КҮНДІЛІГІ 10.
жеке
блог
10-шы бөлім. 

30-шы наурыз 
Бүгін үйде елес туралы ұжыс кино көрдік. Енді қорқып жатырмын. Енді көрмейтін боламын. Мысық жарықты жағып қойып ұйқтаймыз деді. Жақсы идея.

31-ші наурыз
Мысықпен тығылыспақ ойнадық. Оны іздеуді ұмытып кетіппін, ал ол күні бойы кереуеттің астында тығылып жатыпты. Бəсе көрінбеді. Сол үшін маған ренжулі. 

1-ші сəуір 
05:45
Бүгін барлығын ерте тұрғызамын деп шештім. 

06:00
Əлгі еркекті бірінші оятамын. Қалай оятсам болады екен? Үстіне полка құлады. Əрине үстіне полка құлағаннан басқа жақсы əдіс барма.

06;10
Мысықты оятуға бара жатқанда жолай итті басып кеттім. Оның жан даусынан барлығы оянды. Сүрприз.

2-ші сəуір 
Мысық үйдің егесінің қалта телефонындағы Томды көріпті. "Кеше сие алмай секіріп тұрған еді, бүгін соның кесірінен өліпті. Үйінде құм жоқ екен" дейді мысық. 

3-ші сəуір 
Бүгін басым ауырғаннан əлгі еркектен дəрі сұрадым. Енді бізге екі дəрі керек. Маған бас аурудыкі, ал əлгі еркекке жүрек ауруына. 

4-ші сəуір 
Мысыққа семіз екенін айттым. Ол диетаға отыратын болды. 

5-ші сəуір 
Бүгін үйдегілер теледидардың пультын таба алмады. Əлгі еркек "осы үйде бірнəрсе бар заттарды тығатын" деп айтты. "Нан ұрсын мен емес тыққан" дедім.  Тағы жүректің дəрісі керек. 

6-шы сəуір 
Мысық диетаның соншалықты əсері болмағаны, сол үшін бірден бес диетаға отырып, сол бес диетаның тамағын ішетінін айтты. Сол кезде əсері бес есе болады деп ойлайтынын айтты. 

7-ші сəуір 
-Неге осы гориллалардың мұрын тесігі үлкен? 
-Мысық, өйткені олардың саусағы жуан 

8-ші сəуір 
Бүгін мысық білімін артырмақ болып, əлгі еркектің ноутбугына қарап отыр. Білімді мысықтың түрін салып алған. Бірақ білімді мысықтың түрі мысыққа қатысым жоқ деп тұр. 

9-шы сəуір 
Ит сыртқа шығуды мүлде доғарды. Себебі көршілер кəріс.

10-шы сəуір 
Бүгін түсімде əжетхана көрдім. Соның кесірінен мысық таяқ жеді. 

11-ші сəуір 
Алдындағы Қазақстанның футболдан жастар құрамасы екінші орынға ие болғаны есіме түсіп кетті. Пара беруден жарыс болғанда ғой, пара беріп бірінші орынды алатын едік. 

12-ші сəуір 
 “Қыз алсаң – қазақтан ал! Ары биік азамат, жүрегі жыр салтанат, ғұмыры ғажап махаббат ұрпақ өсіресің” деген сөзді оқып қалдым бүгін. Мысық бұл сөзді қытайлықтар айтқан деп ойлайды екен.
 
 Жазба Вконтакте желісіндегі "Ғалымжан мен Сағынтай #ҒМС " https://vk.com/gms_kz сайтынан алынды. Қатты сөкпеңіздер!