Менімен Айғаным қонысын аралағыңыз келе ме?

Менімен Айғаным қонысын аралағыңыз келе ме?
жеке
блог

Бұл студенттік шағымның соңғы күндері болатын. Колледжіміздің директоры Ахат Нұртас Ахатұлы "Ар-намыс" рухани-патриоттық клуб мүшелері мен оқытушыларды осы бір сапарға алып шықты. Соңғы мемлекеттік емтихандар тапсырып жүрген кезіміз болатын.

Суреттерді түсірген: Аяжан Мұхатай...дееп мақтанып алайын))))

Бұл қоныс Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы,Сырымбет ауылында орналасқан.

Алдымен сыртқы көрінісіне назар аударыңыздар. Қатар тұрған екі үйдің алғашқысы-Саймандар тұратын үй мен екіншісі-Монша.

Бұл-Мектеп.Ішкі көрінісін түсіре алмадық. 

Ал,мынау-Үйі. Және ішіндегі көне заттар да бұйымдар да сол қалпында сақталған екен.

Мешіті.

Үйге кірейік...

Қымбат ішік-үйдің кіре берісінде ілулі.

Көне бұйымдар.

Бөлмесі.

Шоқан Уалиханов

Мешітінің ішкі көрінісі.

Бұл тастың да өзіндік тарихы бар көрінеді. Бірақ тереңірек зерттеген соң барып жазармын.

Саймандар тұрған үйі. 

Енді Шоқан Уалихановтың тарихи-этнографиялық мұражайына барамыз. Тек оның ішін суретке түсіруге болмайтындықтан жүктеу алмадым. 

Видео салғым келіп еді,бірақ жүктелінбеді...Менің ютуб каналымнан көрсеңіздер болады. Алда тағы бір керемет сапарымыздан салатын боламын.

Көңілдеріңізден шықты деп ойлаймын...))) Ұнап жатса пікірлеріңізбен бөлісе отырыңыздар,достар)))