Қазақстанда ғаламтордың пайда болуы

Қазақстанда ғаламтордың пайда болуы
жеке
блог

2520 жыл. Қарағанды қаласы, Октябрь ауданы Ә. Бөкейхан атындағы №76 ЖББО мектебінде сабақ өту үстінде. Қоңырау соғылды, барлық балалар өз орындарына отыра бастады. Ал тақтадын мұғалімнің голограммасы пайда болды.

- Сәлеметсіңдер ме балалар,

- Сәлеметсіз бе апай,- барлығы бірдей жауап қайтты.

- Бүгінгі күнді жазып койыңыздар 14 қараша 2520 жыл. Қазіргі пәніміз интернет тарихы. Өтетін тақырыбымыз "Ғаламтордың Қазақстанда пайда болу кезеңдері". Ғаламтордың яғни интернеттің шығу тарихына тоқтала кететін болсақ, ол ХХ ғасырдың 60 жылдарында пайда болды. Нақтысы 1969 жыл 29 қазан интернеттің туылған күні болып есептеледі. Оның алғашқы атауы ARPANET (Advanced Research Projects Agency Network) болатын. 1990 жылдары бұл атау артта қалып Internet атауы қолданысқа еніп кетті. 

-Ал Қазақстанда интернет ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ ғасырдың басында пайда болған. Орыс ғалымдарының айтуы бойынша интернет Қазақстанда ХХІ ғасырда пайда болған деседі. Шетел ғалымдары да дәл осылай айтылған. Арада V ғасыр өтсе де Қазақстан туралы нақты ақпараттар бар.

-Қазақстан 1994 жылы алғаш рет "Релком" фирмасы арқылы бүкіләлемдік интернет жүйесіне қосылды. 1997 жылы жазда Көкшетау қаласында "Арна-Спринт" компаниясының арқасында нағыз интернет пайда болды. Оның бастапқы тарифтік құны сағатына $10 болғанына қарамастан ерекше танымал бола бастады. Қазір әрине сіздерге күлкілі болуы мүмкін бірақ сол кездегі ең мықты интернет жылдамдығы 14400 бит\сек болатын. 1999 жылы бірінші қыркүйектен бастап "Қазақтелеком" өзінің филиалдары арқылы "Зона интернет" атты проектісін жасады. Бұл проектінің жұмыс істеуі үшін Қазақстанның әрбір үлкен қалаларында бұл фирманың құрылғылары орнатылды. 2000 жылдың мамыр айында- "Қазақстандық интернет" атты тағы бір проект пайда болды. Интернетке қосылғаннан кейін 87501110111 телефон номеріне харабарласу арқылы Қазақстанның барлық жүйелеріне толығымен кіруіне мүмкіндігі болған. Дәл осы сәттерден бастап Қазақстанда интернет пайда болып толығымен дамып кетті.

- 2003 жылы Майл ру агент программасы ойлап табылды. Бұл программа интернетте хаттарды жылдам алмасу үшін колданылды. Майл ру агент бүкіл әлемде ерекше қолданыс тапты. Орыс ғалымдарының айтуы бойынша агент Қазақстанда ерекше қолданылған. Осы программа пайда болғаннан кейін Вконтакте, Фейсбук, Однокласники, Google Talk, QIP, Твиттер сияқты әлеуметтік желілер пайда болып, ерекше дами бастады.

-2100 жылдарға қарай адам баласы толығымен виртуалды әлемге тәуелді бола бастады. Бүкіл іс-жағдайларын интернет арқылы басқарды, ал іс-әрекет жұмыстарды ақылды техника атқарып отырды. Адамдар толығымен жалқауланды және интернеттен әр түрлі көз, бас, жүрек аурулары көбейіп кетті. Адамның орталық өмір сүру жасы 40 жас болды. Ал 2150 жылдары адамға ешқандай зияны жоқ, уақытты үнемдейтін интернеттің жаңа түрі ойлап табылды. Техниканың жұмыс істеу ауқымын азайтып, адамдар кірісті. Қазаіргі таңда біздің қолданып жүрген чиптік интернет жүйесі сол болып табылады балалар.

- Сонымен сабақ бітті. Келесі сабаққа үй тапсырмасы ХХІІ ғасырдағы интернет тарихы. Сау болыңдар!