Оқи отырыңыз

Өзіңе ұнаған кәсібіңмен шұғылдансаң, өз ұлтыңның туын көкке көтере алсаң – бақыт деген осы!

Автор: Асқар Жұмаділдаев

— Редактор бағаны —

Массагетте қалай блог жазамын?
Массагетте қалай блог жазамын?

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Арнайы жобалар директоры

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ
Негізгі / Лайфстайл / Жаднама / Аз қозғалысты өмір салтымен күресудің 5 қадамы

Аз қозғалысты өмір салтымен күресудің 5 қадамы

Аз қозғалысты өмір салтымен күресудің 5 қадамы

Егер күнде уақытыңыздың көп бөлігі кеңседе жұмыс үстелінің алдында отырумен, ал кешкісін сериал қарап жатумен өтсе, денсаулығыңыз сыр бермес үшін алдын алу қадамдарын қолға алу керек. Аз қозғалысты өмір салты ағзаның ерте қартаюына, семіруге және жүрек-қан тамырлар ауруларына әкелуі мүмкін. Көбірек қозғалуды қалай бастау керек?

1. Жаяу жүріңіз
Жаяу жүрудің кез келген мүмкіндігін пайдаланыңыз. Мысалы, бір кеңседе отыратын әріптесіңізбен жұмыс процесін талқылау қажет болса, оған телефон соғудың немесе хат жазудың орнына оның кабинетіне барып жеке сөйлесіңіз. Егер ол басқа қабатта отырса, тіпті, жақсы, баспалдақпен көтеріліңіз.

Азық-түлік алу үшін дүкенге жаяу барыңыз. Егер біреумен телефон арқылы ұзақ сөйлесу керек болса, әңгіме айту барысында далада жүріңіз.

Күніне жүрген қадамыңызды көрсететін фитнес-білезік сатып алыңыз немесе сондай қосымшаны смартфонға жүктеп алыңыз. Күніне 10 мыңнан аз қадам жүрмеуді мақсатқа айналдырыңыз.

2. Белсенді хобби табыңыз
Жүзу немесе спорттың басқа бір түрі жақсы хобби бола алады. Бірақ егер сіз жаттығу залдарын ұнатпасаңыз, уақытты жақындарыңызбен немесе достарыңызбен өткізгенді жөн көрсеңіз, бүкіл отбасыға немесе достарға арналған ортақ белсенді хобби ойлап табыңыз. Мысалы: тауға шығу немесе бақ шаруашылығы.

3. Жиі тұрыңыз
Егер арқаңыз ауырмаса, барынша жиі тұруға тырысыңыз. Мысалы, қоғамдық көлікте немесе кезек күткенде отырмаңыз, тұрып күтуді әдетке айналдырыңыз. Үйге пилатеске арналған үлкен үрмелі доп алып қойыңыз. Оны орындықтың орнына пайдаланыңыз және арасында оның үстінде аунаңыз.

4. Жұмысқа дейінгі жолды пайдалы өткізіңіз
Қазір адамдардың көпшілігі қала ішінде велосипедпен немесе самокатпен жүреді. Біріншіден, бұл – калория кетірудің аса білінбейтін әдісі. Екіншіден, үнем. Үшіншіден, ол кептелістегі және қоғамдық көліктегі жағдайлар себепші болатын күйзелістен арылтады.

5. Ұйқыдан 30 минут бұрын тұрыңыз
Әдеттегі уақыттан ерте тұрудың көп пайдасы бар. Ерте тұрсаңыз, жаттығу жасауға, шынтақ тіреп төрттағандап тұруға (планка), созылуға немесе гантельдермен жұмыс жасауға уақыт болады. Күннің бұлай басталуы сізді энергиямен қуаттайды және күнді белсенді өткізуге ынта береді. Бастапқы бірнеше күн қиналуыңыз мүмкін, алайда кейін ол пайдалы әдетке айналады.

0
Рейтинг: +0

Дайындаған: Ақтоты Жапатова
Фото: ru.freepik.com
Қосылған күні: 28 ақпан, 11:35

Соңғы аудармалар

Қайсар До Бон Сун  #7
Қайсар До Бон Сун #7

До Бон Сун – ерекше қыз. Өйткені, оның бойында тұқымқуалайтын қасиет алпауыт күшке ие. Ол тек қыздаға беріледі. Бұл қасиеті үшін өзінен ұялатын қыз қалайша барлық қиындыққа қарсы тұра білді? Оған қолдау көрсеткен кім? 

BTS - Go Go
BTS - Go Go

Топ: BTS немесе Beyond The Scene  Дебют: 2013 жыл,...

VROMANCE feat. Obroject -
VROMANCE feat. Obroject - "Ғашықпын" (Fall In Love)

Массагет сайтында жарық көріп жүрген "Қайсар До Бон Сунның" сезімге толы саундтрегін назарларыңызға ұсынамыз.