Facebook алғашқы емес: атауын өзгерткен алып компаниялар

Facebook алғашқы емес: атауын өзгерткен алып компаниялар

Facebook, Instagram және WhatsApp ірі медиа желілеріне иелік ететін компания атауын Facebook-тен Meta-ға өзгертті. Иә, әлемдегі шағын және орта ғана емес, алпауыт компаниялар да түрлі себептермен атын өзгертеді. Массагет порталы осындай ірі компаниялардың тізімін ұсынады.

LG алғашқыда LG емес еді

Тұрмыстық техника өнеркәсібіндегі ең ірі компаниялардың бірі – LG алғашында бұлай аталмаған.  LG компаниясы бастапқыда GoldStar деп аталған. Ол 2003 жылы екі алпауыт Lucky және Goldstar бірігуінен пайда болды. Goldstar тұрмыстық техникасы әлі де көптеген үйлерде кездеседі.

Жаңа атау компанияға үлкен жетістік әкелді және бүгінде LG-дің 200 000-нан астам қызметкері және әлемнің 80-нен астам елінде 200-ден астам кеңсесі бар.

Google немесе Alphabet?

1996 жылы гаражда Сергей Брин мен Ларри Пейдж негізін қалаған іздеу жүйесі 1998 жылы ресми түрде Google ретінде тіркеліп, тез дами бастады. Акциялары 2004 жылы қор биржасына шығарылған Google компаниясының құны тұрақты түрде көтеріле бастады және ұзақ уақыт бойы әлемдегі ең құнды компания-бренд болып қала берді.

2016 жылы компанияның атауы Alphabet деп өзгертілді. Google атауы іздеу жүйесі ретінде сақталды.

PepsiCola - Брэд сусыны

1893 жылы американдық фармацевт Калеб Дэвис Брэд ойлап тапқан бұл сусын бастапқыда өте қарапайым "Бред сусыны" деген атпен сатылған.

Біз білетін PepsiCola атауы сусынның құрамындағы пепсинге байланысты 1898 жылы берілген және әлі де сол атаумен сатылып жатыр.

Nike да Nike емес еді

1964 жылы студент Фил Найт негізін қалаған компания бастапқыда Blue Ribbon Sports деп аталды. Дүние жүзіне танымал болып, ең қымбат спорттық брендтердің біріне айналған компания атауын  1978 жылы Nike деп өзгертті.

Айтпақшы, біз "найк" деп айтатын бұл бренд шын мәнінде "найки" деп оқылады.

Datsun-нан Ниссанға дейін

Datsun 1981 жылы барлық брендтерді бір атаумен біріктіру үшін жаңа атау табуға шешім қабылдады. Бірақ сол кезде Дацун есімінен бас тарту миллиондаған доллар шығын әкеліп, өткір сын тудырды. Бірақ уақыт өте келе Nissan атауы да ең күшті брендтердің біріне айналды және компания автомобиль өнеркәсібіндегі көшбасшылардың біріне айналды.

Мета – бұл жаңа атау және жаңа проблемалар

Facebook-тің атын Meta деп өзгертуінің себептері қазір белгілі. Цукерберг Meta-ны енді мүлдем жаңа деңгейге көтеріп, бірқатар технологиялық әзірлемелерді енгізетінін айтқанымен, көптеген сарапшылар Facebook-тың бұл жанжалдан әбден жалығып кеткенін айтады.

Бірақ атауды өзгерту де жаңа проблемалар тудырды. Бастапқыда Аризона штатында ноутбук пен аксессуар сататын Meta PCs компаниясы Meta сауда белгісіне құқықтарды тамыз айында алғаны, енді компания Марк Цукербергке өз атауына құқықтарды 20 миллион долларға сатуға ниетті екенін хабарлады.

Огайо штатының прокуратурасы Марк Цукербергтің Мета (бұрынғы Facebook) компаниясын да сотқа берді. Сотқа шағым компанияның бұрынғы қызметкері Фрэнсис Хаугеннің нұсқауларына негізделген. Сотқа талапты OPERS мемлекеттік зейнетақы компаниясы мен Метадағы басқа инвесторлар берді. Олар өздеріне келген шығынды 100 миллиард долларға бағалап отыр.

Сотта компанияның алгоритмдері туралы өтірік айтқаны және бағдарламалық жасақтамасы пайдаланушыларға тигізетін зиянын жасырғаны айтылған. Талапкерлер компания басшылығы акциялардың бағасын көтеру үшін оның бағдарламалары "қауіпсіздікті, қорғауды және құпиялылықты қамтамасыз етеді" деп бағалы қағаздар туралы заңды бұзғанын алға тартады.