Оқи отырыңыз

Талай жан бар аузыменен айды алар, қолымен қосаяқ та соға алмас.

Автор: Мұхтар Әуезов

— Редактор бағаны —

Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!
Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ

— Үздік әуендер —

Нұржан Тәжікенов - "Сағыныш"
Роза Рымбаева - Алтын сағым
"Тұран" тобы - Kara jorga - people's songм
"Тұран" тобы - The swan - N. Tilendiev
"Тұран" тобы - Kaiys's weeping - poems by S. Kudaiberdiev (the epic of 'Layla and Majnun')
"Тұран" тобы - Zharapazan - people's song - poems by S. Medeubek
Негізгі / Лайфстайл / Денсаулық / Көктемгі авитаминозды жеңу жолдары

Көктемгі авитаминозды жеңу жолдары

Көктемгі авитаминозды жеңу жолдары

Ұзақ қыста күшіміз сарқылып, шуақты көктемді шаршап қарсы аламыз. Сіз де ылғи ұйықтағыңыз келіп, әлсіздік сезсеңіз, көктемгі авитаминозға тап болғаныңызды біліңіз. Оны жеңу жолдарымен танысайық.

Беттің шырайы кетіп, тырнақтар сынғыш бола бастайды, көңіл-күй түсіп, стреске шалдықсаңыз, мына кеңестерді міндетті түрде орындап, авитаминозға төтеп беріңіз.

  1. Рационыңызға көкөніс пен жемістерді қосыңыз. Көктемнің алғашқы айында ағзамыз көкөніс пен жемістегі дәрумендерге зәру болады. Әсіресе, С дәрумені көп цитрустар, орамжапырақ сынды тағамдарды көптеп жеңіз.
  2. Балық жеңіз. Осы кезеңде сізге ең пайдалы болатын қызыл балықты жеуге тырысыңыз. Оның құрамындағы омега-3 қышқылы бетіңізді жайнатып, тырнақтың сынғыштығын жазады. 
  3. Дәрумен топтамасын қабылдаңыз. Көктемдегі тағам түрлері, көкөніс пен жемістер ағзаны қажетті дәрумендер мен минералдармен қамтамасыз ете алмайды. Сондықтан қосымша көмек ретінде дәрумендер жиынтығын ішіп шыққан дұрыс.
  4. Зімбірлі шай ішіңіз. Авитаминозды өткеруге көмектесетін пайдалы қосылыстарға бай зімбірлі шай ішіп көріңіз. Оған бал, лимон қоссаңыз, сергітетін пайдалы шырын болады.
  5. Дәрумендерді уыстап қабылдасаңыз да, ағзаның саулығы үшін, оған толыққаны демалыс қажет. Ұйқыңызды қандырып, артық шаршамауға тырысыңыз. Таза ауада серуендеуді ұмытпаңыз.
  6. Ашуланбаңыз. Түрлі стрестерден аулақ болып, онсыз да әлсіреген ағзаға зақым тидірмеңіз.  Эмоцияларыңызды қадағалап, жүйкенің тыныштығын сақтаңыз.

Дайындаған: Сания Аринова

Сурет: baomoi.com

6054 1
Рейтинг: +3

Дайындаған: Сания А
Қосылған күні: 15 наурыз 2013, 13:47
Пікірлер
+0
15 наурыз 2013, 19:11

Капустаны көп жеп кеттім))

Пікір білдіру:

Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе сайтқа кіріңіз.

Әлеуметтік желі арқылы кіру:

Соңғы аудармалар

38-параллель
38-параллель

Ел: Оңтүстік Корея Режиссер: Кан Джегю Жылы: 2004 Басты рөлдерде: Чан Дон Ган, Вон Бин Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев

Хён/ Аға/ Brother
Хён/ Аға/ Brother

Ел: Оңтүстік Корея Жыл: 2016 Режиссер: Квон Су Гён  Сценарийін жазған: Ю Ён А  Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев Басты рөлдерде: ДИО (Exo тобының әншісі) мен Чо...

Елес ерткен
Елес ерткен

Түпнұсқа атауы - Sen to Chihiro no kamikakushi Орысша атауы - Унесенные призраками Мемлекет: Жапония Жылы: 2001 Түрі: аниме Режиссері: Хаяо Миядзаки Жанры: шытырман...