Лондон аялдамаларында астың исі аңқып тұр

Лондон аялдамаларында астың исі аңқып тұр

Ұлыбританияда HarperCollins баспа үйі және MediaCom агенттігі бірлесіп “The Bosh” атты аспаздық өнімдерді дайындайтын жарнама компаниясын жарыққа шығарды. 

Өнімге деген сұранысты арттыру үшін мамандар маркетингтік үздік тәсілді қолданған. Қаладағы бірнеше метро аялдамаларына кітаптағы астың суретін іліп, сәйкесінше сол тағамның исін де аңқытып қойған. Бұл тәсіл қазіргі уақытқа дейін Лондон көшелерінде, жер асты аялдамаларында жүзеге асып жатыр. 

“The Bosh” кітабы осы жылдың 19 сәуірінде басылып шықты. Nielsen BookScan компаниясының зерттеуі бойынша, ол – жыл әлі бітпесе де 2018 жылдың ең көп сатылған аспаздық кітабы болып тіркеліпті. Кітаптың авторлары – Иан Тэсби мен Генри Фирт.

Бөлісу:
Пікір қалдыру үшін сайтқа кіріңіз
Өзгерту

Соңғы жаңалықтар

Марадона мәңгілік сапарға аттанды
Марадона мәңгілік сапарға аттанды
Ұзақ өмір сүру үшін қанша сағат ұйықтау қажет?
Ұзақ өмір сүру үшін қанша сағат ұйықтау қажет?
Назарбаев университетінің жатақханалары қандай?
Назарбаев университетінің жатақханалары қандай?
Түр-түс атаулары қайдан шыққан?
Түр-түс атаулары қайдан шыққан?
Жайдарбек Күнғожинов: Ат, машина және отпен жұмыс істеу қашан да қауіпті
Жайдарбек Күнғожинов: Ат, машина және отпен жұмыс істеу қашан да қауіпті
Official! Головкин 18 желтоқсанда жекпе-жекке шығады
Official! Головкин 18 желтоқсанда жекпе-жекке шығады