Оқи отырыңыз

Талай жан бар аузыменен айды алар, қолымен қосаяқ та соға алмас.

Автор: Мұхтар Әуезов

— Редактор бағаны —

Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!
Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ

— Үздік әуендер —

Нұржан Тәжікенов - "Сағыныш"
Роза Рымбаева - Алтын сағым
"Тұран" тобы - Kara jorga - people's songм
"Тұран" тобы - The swan - N. Tilendiev
"Тұран" тобы - Kaiys's weeping - poems by S. Kudaiberdiev (the epic of 'Layla and Majnun')
"Тұран" тобы - Zharapazan - people's song - poems by S. Medeubek
Негізгі / Бойжеткен / Сымбат / Бөліп тамақтану қағидалары

Бөліп тамақтану қағидалары

Бөліп тамақтану қағидалары

Көптеген диетологтардың ойынша, бөліп тамақтану салмақты қадағалаудың ең оңтайлы жолы. Егер бөліп тамақтануды ұстануға бел бусаңыз, оның алтын ережелерін біліп жүріңіз. 

1-ереже

Крахмалды және қышқыл тағамдарды бір уақытта жемеңіз. Көмірсуларға бай крахмалды картоп, банан, бұршақтарды қышқыл апельсин, лимон, грейпфрут, ананас және қызанақпен жемеген дұрыс.

2-ереже

Жалпы бір-бірімен үйлеспейтін тағамдарды қосып жемеңіз. Мысалға қарбыз бен сүт.

3-ереже

Ақуыз бен қышқылды тағамдарды да бөлек жеген дұрыс. Цитрустар немесе қызанақты ет, сыр, балық, жаңғақ не жұмыртқамен қоспаңыз.

4-ереже

Крахмалды және тәтті тағамдарды бірге жеуге болмайды. Тосап, қант, балды нан, ботқа, тәтті нандарға жағып жеу дұрыс емес.

5-ереже

Ақуыз бен көмірсуларды бір уақытта жемеген дұрыс. Картоп, нан, макарон мен ботқаларды сыр, жаңғақ, ет не балықпен жемеңіздер.

6-ереже

Ақуыз бен майға бай тағамдарды да бөлек жеуге кеңес береміз. Сұйық, сары майды жұмыртқа, ет, балық, сыр және басқа да ақуызға бай азық-түліктермен қоспаған жөн.

7-ереже

Жалпы бір тамақтанғанда ақуызға бай бірнеше тағамды жемеуге тырысыңыз. Жұмыртқа, ет, сыр, жаңғақтар бір ас үшін тым ауыр болады.

Әрине тамақтану барысында әр тілімді жақсылап шайнау керек. Тамақты аз-аздан жиірек жеу де пайдалы деп санайды осы тамақтану жолын ұстанушылар. Дәмдеуіштер мен тұздың шамасын барынша арттыруға тырысыңыз. Ал ақуызға бай тамақтарды пісіру пешінде не буда пісіріңіз.

Дайындаған: Сания Аринова

Сурет: fitnessgazette.net 

4636 5
Рейтинг: +1

Дайындаған: Сания А
Қосылған күні: 01 наурыз 2013, 15:31
Пікірлер
+0
01 наурыз 2013, 15:30

Ұстанамын осыны)

+0
01 наурыз 2013, 23:08

картопты балық, етпен жейміз гой көбіне

+0
02 наурыз 2013, 09:06

ұстау керек екен, а то біз араластырып жей береміз ғо

+0
02 наурыз 2013, 14:01

Не бар соны жейсің ғой, мынау болады мынау болмайды деп отырған адам көрмедім.

+0
02 наурыз 2013, 14:48

иә қарны ашса ештеңені елемейм :oops:

Пікір білдіру:

Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе сайтқа кіріңіз.

Әлеуметтік желі арқылы кіру:

Соңғы аудармалар

38-параллель
38-параллель

Ел: Оңтүстік Корея Режиссер: Кан Джегю Жылы: 2004 Басты рөлдерде: Чан Дон Ган, Вон Бин Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев

Хён/ Аға/ Brother
Хён/ Аға/ Brother

Ел: Оңтүстік Корея Жыл: 2016 Режиссер: Квон Су Гён  Сценарийін жазған: Ю Ён А  Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев Басты рөлдерде: ДИО (Exo тобының әншісі) мен Чо...

Елес ерткен
Елес ерткен

Түпнұсқа атауы - Sen to Chihiro no kamikakushi Орысша атауы - Унесенные призраками Мемлекет: Жапония Жылы: 2001 Түрі: аниме Режиссері: Хаяо Миядзаки Жанры: шытырман...